Heeej!!

Ja då va det måndag ingen då, jag måste erkänna att jag är liiiiite sugen på nåt gott men men bara att bita ihop, ska ut och gå strax så är det inte så långt kvar tills kvällen sen ;) Ha även varit på ego en sväng och tränat ben och mage, ska försöka gå dit imorgon med och träna lite armar och mage!

I övrigt började vi ju affärsengelskan idag och det känns inte alls kul måste jag säga, läraren pratar bara engelska och vi får inte prata annat med varandra heller, dessutom massa homework, jag ha inte fått min bok än och fick ett mejl idag att pga att inte planen kan gå som de ska från england så är boken försenad, bravo när vi har läxa redan idag liksom...faaan va trött jag blir på STRUL!!!

I övrigt mår jag bra det gör jag, jag är stolt över att jag lyckas vara så duktig och att det känns som att jag verkligen kommit igång med detta ordentligt nu, men till helgen ska jag nog ha EN dag då jag får äta lite godis iaf för att vara så här hård med sig själv är väldigt väldigt svårt stundvis!!

Nu ska jag hoppa i löpartightsen så att jag hinner ner och möta Fanny för prommisen, sen blir det dusch tvätta håret och sen ska jag ta på mig min kimono och bara säta mig i soffan och njuuuta ha inte suttit i soffan nästan nåt denna helg har varit igång hela tiden så det ska bli såååå mysigt att se Arn och Kommisarie Winter :)

Ser ni att jag är i desperat behov av en dusch för mitt hår ser ut som trollhår :P
Jag ser ut som ett sånt där penntroll haha!!

"Would I lie to you baby Would I lie to you?!"

 

PUSS!!!

 

Kommentera

Publiceras ej