If there's ever an answer it's More Love....dixie chicks och jag är benägen att hålla med!! Men kärlek skulle nog göra väldigt gott i världen och jag skulle inte ha nåt emot det jag heller :P haha!! men jag får så jag klarar mig ska inte alls klaga, det finns dem som har det värre så jag måste ju vara kärleksfull och tänka på dem i första hand då och inte på mig själv för att föregå med gott exempel ;)

Tänkte bara lite snabbt innan jag lägger mig berätta om min helg, den ha gått i nyttighetens tecken verkligen, jag ha inte ätit en enda liten godis på 1,5 veckor nu ungefär och det känns faktiskt jättebra, kroppen känns på ett helt annat sätt, säkert för att jag tappat några kilon oxå men ja det känns som att jag är påväg jag har 4kg kvar nu dit jag vill men sen är det ju att bli fit oxå som är målet så det gäller att träna oxå. Helgen ha i träning bestått av två varv runt solberg, en sväng upp på Klockarberget, en promenad till statoil och idag en joggingtur den första på länge men satan va skönt det är...efter iaf ;) haha!!

I övrigt så va jag ju ut med några från klassen i fredags, vi åt på Oscars och satt där hela kvällen det va riktigt trevligt trots att det inte va så mycket folk ute! Sen igår lördag så blev det långpromenad med mamma och pappa och sen sitta och sola på berget med Sebastian det va heeeeelt underbart där uppe alltså!! Sen så blev det en slapp kväll bara, lugn och skön :) och idag så ha jag solat, sprungit och umgåts med morfar :)

Imorgon är det skola igen, det är dax att börja ny kurs affärsengelska, oroar mig för denna känns jäkligt jobbigt det är 5 lektioner sen är det tenta på denna oxå,..helt sjukt vilket tempo de kör alltså!! men men bara att bita ihop, en dag så är jag inköpare och då kan jag andas ut ;) I övrigt är det jobb på torsdag och sen på fredag åker jag till Sthlm över helgen ska bli skönt att komma iväg faktiskt, jag älskar ju den staden allra helst på våren och sommaren :) Sen vet jag inte mer än så va som händer jag tar gärna överraskningar inte mig emot! ;)

Nu ska jag lägga mig och sova, min säng är ju trasig fortfarande men den är uppallad med hantlar så man kan sova i den :) Imorgon ska jag verklgien försöka gå till ego efter skolan oxå det är målet verkligen!!

Så såg jag ut då jag gick ut i fredags :)

SOV Nu så gott!!

"Glöm Dina Bekymmer, Imorgon Kommer Nya"

PUSS!!!!

Kommentera

Publiceras ej