Hello Hey nu är det sista dagen på detta år då..herregud alltså det känns som det nyss började om ni frågar mig!

Sitter just nu i soffan i Njurunda och äter frukost med Sebastian och tittar på Kommissionen som har blivit en tratidion under detta jullov :) Idag kan jag dock inte se lika länge för jag måste upp och göra tenta  i alla fall skriva någon fråga så jag slipper stressa livet ur mig imorgon och på söndag!!

Jag har sovit väldigt gott i natt och drömt om mormor bland annat :) Mysigt var det!! Känner mig på TOPPEN humör idag, jag hann med allt jag ville hinna med innan det nya året kommer så det känns fantastiskt :) Har haft ont i nacken i 3 dagar nu som fasen men nu känns även det bättre oxå så toppen toppen :) Underbart att få börja det nya året så här på TOPP :) 63kg i vikt mindre än nånsin känns det som..men ja mindre än på 4-5 år iaf :) Och allt annat är som det ska ;)



God Frukost, fil är min grej det :)

 

Tänkte nu att jag ska göra en LITEN samanfattning av året som varit jag har ju inte MIN dator längre då den är på lagning så jag har inte så mycket bilder utan får använda de som används här i bloggen helt enkelt!!

Så här kommer ett litet bildspel om mitt 2010!!!
(vad jag gjort)


I början av året hade vi mysiga grillstunder ute :)


Shoppade på REA ;)


Bakade med lillebror!!


Läste Liza Marklund!


Åkte till Åre :)


Bestämdi mig för att låta luggen växa ut och ha snedlugg :)


Tog en kall promenad till Statoil och köpte glass!!


Grät när vi tog OS-Guld i Curling!!


Lekte på taket i Njurunda ;P


Gick ut och åt med vänner!!


Hade fina naglar :)


Kämpade med vikten och lyckades sakta men säkert....


Var lycklig :)


Firade morsdag :


Gick på skolavslutning på Heliås smal och snygg ;)


Packade för Ystad!!


Åkte tll Ystad!!


Var i Ystad!!


Hade ett jättefint ställe i Ystdad som vi bodde på!!


Träffade kungafamiljen och hejade på drottningen ;)


Badade i ljungan!!


Hade härliga sommarklänninga och njöt av värmen!!


Sprang runt solberg för första gången!!


Var på utflykt till Galtström!!


Började läs Juridik :)


Hade Laban på besök i stan!!


Såg "Dagboken" den mest gripande film jag nånsin sett!!


Festade :)


Var på klampenborg ;)


Gjorde tacopaj flera gånger :)


Var nöjd med livet :)


Pluggade som en tok till tenta som jag fick 98 av 100 på ;)


TRÄNADE!!


Var på praktik på kommunen!!


Gick härliga höstpromenader!!


Dregglade till Grey's!!


Pussades med Laban!!


Åt underbar glass!!


Ännu en fantastisk promenad i Njurunda!


Var i birsta med bröderna :


Såg "Småstadsliv" på Skönsbergs folketshus både teater och film!


Städade garderoben!!!


Tränade och var lycklig!


Klippte håret (och var betydligt tjockare)


Köpte rosa underbar mjukisdress :)

Promenerade med Laban i snön och besiktade bilen 2ggr!!


Tränade stenhårt för att nå 65kg till jul!


Såg härliga skillnader på kroppen :)


Lyssnade till Sven Wolter på lyslördag!!


Fick böja äta 20 godisar på lördagar :)

Tränade på EGO och skrev rapport som bara den!!!


Blev smal ;)


Jobbade som en tok på Scorett!!


Hade uppsatt hår för att jag tydligen är så vacker i det... ;P


Köpte en supermysig morgonrock :)


Åkte slalom för första gången i år och bakade peppisar hemma på klockis :)


Njöt av fantastiskt vackra Njurunda!!


Slog in julklappar och nådde målet på 63kg till julafton!!!


Klädde upp mig för att fira jul :)


Firade jul med familjen i vårt underbara hem :)


Hade en heelt underbar jul!!


Och ganska slutligen dvs för några dagar sedan bara myste hemma med familjen och sprang runt solberg!!

 

Ikväll blir det jag och Sonja two single ladies som ska fira nyår med
god mat och dricka och sen så får vi se vad som händer...allt kan hända med oss två ;)

Nu sista delen av kommisionen för idag och sen upp upp upp och skriva tenta för att
sedan ta en promenad och vidare åka in till Scorett och skriva tidrapport och hem och städa
och göra ordning för ikväll!!

 

GOTT NYTT ÅR!!!
Nyårs-PUSS!!!

Vi ses nästa år!!
KÄRLEK!!!

Kommentera

Publiceras ej