Hej hopp!!

Idag är det lördag, jag va rätt trött i morse när jag klev upp somnade väl inte förrän vid 4 eller strax efter va ju uppe och såg curling tjejerna ta guldet, fan va bra det va alltså jag blev nästan kär :)
Men det va lätt värt att sitta uppe för att få se det där, det va ju helt otroligt alltså, en sån lätt sten för Canada och hon Sharon va ju grym i deras lag men så missar de ändå, toppen!!

Idag då lördag va ha vi gjort då då?! jo först så va det bara rätt segt, jag såg på hitta nemo hade faktiskt inte sett den filmen men det va ju bra, jag gillar disney jag , de ha lite roliga små söta skämt här och där liksom :) som att Doris i Hitta Nemo skulle prata "Valska" men Valen :D haha!!

Sen så gick jag ut en sväng med lilla Laban det va ju sjukt härligt väder idag, man kunde liksom gå ute i bara mjukisarna utan att frysa alls :) sen så såg jag reprisen på curlingen en stund tills mamma och sebastian skulle på nordljus då följde jag med dit och där är ju fint men jag är inte alls lika super super inne i inredning som de är :P sen hann jag precis hem för att se när de tog guld igen jag skulle kunna se set om och om igen så skön känsla :)
sen ha jag varit ute och handlat både på systemet, ica nivrena och ica bommen, men inget ovanligt det jag åker ju runs så typ jämt när jag är här ute, jag gillar ju att handla och va ute och springa bland folk så  mamma är så glad om jag gör det åt henne ;)

SEN så va vi ute och lekte i snön ett tag, jag simon och sebastian klättrade upp på hustaket för att ta bort snö från fönstren men det slutade mest med att vi åkte rutschkana (hur fan stavas det?) på hustaket och ner i snön, det va riktikgt kul men lite läskigt samtidigt det pirrade som faan i magen innan man flög ut för taket :)

Nu ser ha vi ätit gott och nu ser vi melodifestivalen, jag sitter i mina mysisar och bara njuter av att få ha såna här sköna kläder på mig, dt är höjdpunkten med lugna sköna helger ;)

Jag på taket :)

Nu ska jag titta vidare här, men i övrigt vill jag bara säga att jag är glad, de känns bra och härligt i kroppen =) jag tror det kan bli en riktigt bra vecka till veckan oxå, en mysig sådan, men härliga inslag av många såna där små saker osm man uppskattar så mycket =) För de är ju egentligen de små sakerna som gör att man ler för en stund som är värdefullast av allt :)

Just det måste kommai håg att köpa Grädde, de får jag inte glömma =)

 

"Jag vill om du vågar!"

PUSS & KRAM!!

Kommentera

Publiceras ej