ja då va det söndag då helgen har gått igen det bara rusar fram, men det ha varit en bra helg det har de ännu en lugn helg där jag bara varit ute i Njurunda ha varit riktigt riktigt skönt att ta det lugnt bara, va ute i naturen och ligga och läsa framför brasan m.m. =)

Idag gick jag och laban en helt otrolig promenad vi gick enda mot västbonacken och sen in i den ospårade skogen och gick enda tillbaka till brinken, det är säkert 1km genom skogen och det va snö nästan upp till midjan på mig, jag och Laban gick och gick och gick i denna djupsnö eller plumsade snarare gud så galet jobbigt det va alltså, men skönt när vi va hemma igen då hade vi fått en ordentlig genomkörare båda två och la oss och vilade :) jag la mig och läste framför brasan och somnade tillslut en stund, vilket inte va nån höjdare, jag blir såå galet seg och konstig i hela kroppen av att sova så där på dagen, men efter lite mat så återhämtade jag mig något så när iaf :)

Nu ser jag på tv och myser i soffan bara, ska snart lägga mig ska bli så jäkla skönt :) ha haft lite tandvärk idag men jag hoppas verkligen det är övergående för jag orkar inte med nåt sånt igen!!

Jag hoppas veckan blir så bra som jag vill, det vore underbart!! Vi får se det imorgn eller på tisdag, nu ska jag inta fosterställning i soffan igen ;)

Trött men nöjd med helgen och nöjd med livet och hoppfull in för veckan :)

 

"When you're near me I have no fear
When I'm untrue you see right through me
You know me as deep as the sea goes
Calm my head whenever the storm blows"


PUSS och SOV Gott!!

Kommentera

Publiceras ej