Hej Hopp!!
Idag kräksnöar det som satan här i stan och det ha varit värsta kaoset, folk ha krockat hit och dit ha till och med varit seriekrock i birsta :P herregud alltså!!

I övrig ha jag varit på praktik såklart ha kollat på analyser och så idag så nu har jag äntligen kunnat börja skriva lite eller iaf jobba på skrivandet själva rapporten lär det ju dröja lite innan jag kan börja på eftersom den ska vara så himla riktig och så :) haha

jag ha sen oxå varit hos tandis men det vill jag inte prata så mycket om, jag är bara stolt varje gång jag överlever, jag hatar det är LIVRÄDD!!!

Sen åkte jag iaf till birsta, fick skotta fram min bil för att sen köra som en kärring till birsta men det va värt det :)  träffade Fanny och Josefine vilket va väldigt trevligt, vi surrade på en massa och ja det va riktigt skoj faktiskt :) det blev oxå lite shopping, jag vet inte hur det ska gå för mig eftersom jag verkar tro att jag är rik på nåt sätt för nu har jag shoppat igen liksom :P köpte ett par skor idag med och två väskor sen lite allmänna saker som man behöver hem och så på ÖB, bland annat rakhyvlar ett pack som de har för 59kr så får man en venus rakhyvel med 2 blad till oxå. plus en bruno banani bodylotion det är riktigt riktigt bra för bara venus hyveln brukar ju kosta typ 100 spänn minst :P

här kommer en bild på dagens shopping jag är mycket nöjd måste jag säga :) men nu måste jag  ligga lågt :D



Jag älskar ju korall färgen så den kommer nog bli väldigt härlig att ha till sommaren :) fin modell på dessa tycker jag men skornr är nästan de jag älskar mest, ha länge velat ha skor i detta stuk så Rea ha jag inget emot ;)



Titta visst är de fina?? =)

Jättesköna oxå precis som de jag köpte igår!! men nu är det STOPP!!! ;)

Nu ska jag ta en dusch, och sen börjar det bli kväll tror jag imrogon är det jobb hemma, sen ska jag handla åt min morfar, färga håret *äntligen* och gå på Vårshowen på hedbergska =)

Puss å gonatt på er!!

1 kommentarer

sofiaaa

15 Feb 2010 00:59

fan va snygga väskor och skor!!!

Kommentera

Publiceras ej