Denna lördag börjar med en del ångest, jag vet inte riktigt varför men jag antar att det är en liten kombination av att vara hemma igen, kliva upp å jobba, regnväder, nåt extra kg, känslan av at semestern är över och suget efter godis!

Alla dessa saker som jag radat upp nu är ju positiva på sitt sätt som att va hemma är ju skönt för då får jag sova i min egen säng jag kan vara ensam hemma och njuta av tystnaden om jag vill, jag kan träffa människor som jag saknat...
Jobba är ju toppen jag älskar att jobba på Scorett och tycker det är jättekul...
Regnväder bra för jag är egentligen lite trött på solen och vill med gott samvete kunna gå i mysiga stora kläder och bara sitta inne och se film ikväll...
Nåt extra kg betyder att jag njutit av varje dag på semestern...
Känslan av att semestern är över är bra på ett sätt för jag gillar inte semester så jättemycket utan längtar en del till att få komma in i rutin igen i hösten och att vardagen kommer tillbakaka...
Suget efter godis är bra för när jag då får godis så kommer jag uppskatta det hur mycket som helst och det är härligt att längta...

....ser ni allt är positivt men just nu idag så är blandningen av dessa inte så bra, och varför kan jag inte riktigt säga...för många intryck på engång när man kommer hem kanske från att ha bara levt för dagen i 2 veckor och inte behöva bry sig om annat än va man ska göra just denna dag och bara njuta av livet och nu kommer allvaret med sånt här och räkningar och sånt tillbaka, men men det blir säkert bra :)

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet iaf börjar kl12 och måste hinna köpa med mig nåt innan så jag inte hungrar ihjäl då jag slutar 16 och ska eventuellt på släktträff efter oxå så då är jag väl inte hemma förrän vid 18 ungefär...sen ska jag bara ha en mys kväll för mig själv, hyra bra filmer antingen feel good eller gråtfilm och äta god mat och bara njuta av tystnaden för det ha varit lite jobbigt att vara med familjen 24/7 även om vi är väldigt familiära och älskar varandra men ni fårstår ;)

Att ligga kvar i soffan i mitt gamla nattlinne hela dagen och läsa
om träning och mode vore ju drömmen
men det ska bli skönt att
komma ut med :)

 

Ha en toppen dag!!

PUSS å KRAM!!


Kommentera

Publiceras ej