Heeey!!
Idag är det Torsdag och vi sista hela dagen...känns sorgligt på ett sätt
för det har gått så himla fort liksom, nu är det över och lika så
sommaren känns det som :S är det så illa?!
Jag hoppas då verkligen INTE det utan jag hoppas på en VARM Augusti och att
det blir sån brittsommar som det kallas väl?! det vore
underbart, så man kan fortsätta gå i
lätta sköna kläder!!

Den 16:e Augusti börjar jag skolan oxå då är det Juridik som gäller och sen
efter den är det ut på praktik i 11 veckor och då blir det fullt upp
långa dagar vilket jag inte är van vid känns som att jag
får lite panik över att man inte kommer ha nåt liv under dessa veckor...
MEN jag har bestämt mig för att jag ska få ihop det med, får
försöka planera med människor som man vill träffa och sånt så borde det fungera =)

Stockholm so far har varit väldigt bra, i början när jag kom så
va jag nog lite trött för jag fick inte riktigt känslan men sen har det bara blivit
bättre och bättre och jag känner som jag brukar känna att
jag älskar den här staden!



Hmm I cind of miss....

Igår hade jag en toppen toppen dag på stan, det blev lite stressigt för det är ju
så när man är här nere så sällan att man ska hinna med så mycket...ska
och ska man VILL!! Jag vill alltid träffa Maria min bästis från Sundsvall såklart och sen
vill jag alltid träffa Viktor också självklart! Sen ville jag träffa
Stephanie en sväng nu oxå då jag saknar henne
jättemycket i skolan, så får att allt skulle gå ihop så fick jag liksom
trycka in det på en dag men det gick faktiskt jättebra!!
Jag och Maria hade en underbar dag i Rosendals trädgård, vi promenerade dit och satt å fikade i
flera timmar och sen promenderade vi tillbaka och gick och kikade på HM
lite snabbt! Maria och jag har den här otroliga vänskapen som gör
att även fast vi bara ses 2 gånger per år i stort sätt och
aldrig pratar i tfn och vi hörs faktiskt inte så mycket i övrigt heller, MEN då vi ses
från första sekund så är det liksom som att vi aldrig gjort annat!! =)
Jag älskar det!!

Stephanie och jag tog en fika och pratade om allt möjligt och sen mötte jag upp
Viktor och Stephi som va trött åkte hem :)
jag och viktor gick till Söder och satte oss på en mysig restarurang där vi spenderade
några timmar genom att äta gott och prata om ALLT!!
Sen promenderade vi genom stan och Viktor följde mig enda hem till Fintorp :)
Vi kom även på att han har bott alldeles över gatan här ifrån bara när
han först flyttade till Sthlm...sjukt va?! :)

Nu surrar jag på en massa, men ska sluta med det nu och sticka iväg till köket
och fixa frukost! Idag ska dagen spenderas på stan iaf,
jag hoppas på en hel del shopping...lite nya höst saker vore väl härligt!
Men har inte allt för mycket pengar som vanligt
när man är student så det får bli lagom!

Vädret är inte så kul idag det är grått och småregnar, men samtidigt är
ju stan ingen höjdare i strålande sol heller!!

PUSS o KRAM!!!
Jag längtar hem lite faktiskt, saknar att träffa vissa människor..
sova i min säng och kunna vara för mig själv :)

XOXO

Kommentera

Publiceras ej