Heeeej idag är det tisdag och det ha vairt soligt och varmt här nere i huvudstaden :) riktigt varmt så där klibbigt varmt men det kan vara för att jag va mitt inne i stan hela dagen oxå! Men det ha varit en bra dag trots värmen fikat och myst på liksom :)

Imorgon ska jag träffar Maria och Viktor så det blir en hel dag på staden då med, först blir det Maria vid 12 och så ska vi promenera och fika på Djurgården ska bli super mysigt, hoppas vädret tillåter oxå bara för enligt väderprognosen ska det visst regna men jag hoppas att de har fel :)

Sen bilr det väl en middag på stan med Viktor tror jag och eventuellt lite utgång om jag orkar, tror inte det dock är så himla trött på kvällarna nu vet inte va det är, kansek allt promenerande på dagarn runt runt!

Just nu sitter jag och ser på film The Closer eller va den heter med Julia Roberts och Hugh Grant men den är misnt sagt speciell...men den duger som kvällsnöje....nu pratar ett utav paren som just skiljt sig om att ha sex en sista gång för gammal skull liksom för allt de gått igenom och det får mig på nåt sätt att le lite för hur många gånger har man inte sjläv gjort det när man ska göra slut eller när man har gjort slut, en sista gång liksom för alla minnen och allt man varit med om :) haha, om det gör saker och ting bättre det vet jag egentligen inte jag tror det är ett lättare sätt att gör slut på allt bara och så får man en sista super härlig och underbar stund med varndra liksom :) Inget man ångrar iaf...

jaja nu flög jag iväg här till massa andra saker :) jag ska visa er en bild på min nya klocka, jag älskar den och den älskar mig mer än så behövs inte haha!!

Upp och ne för er men det får ni stå ut med :)

 

PUSS och KRAM!!

SOV Gott and I Miss U

Kommentera

Publiceras ej