HEEEJ!!!

Idag är det tisdag och redan slutet på Juni det är helt otroligt va fort
det går alltså, men Juni ha varit en bra månad det måste jag
väl ändå säga förutom att värmen inte velat komma
ordentligt, men i övrigt en massa jobb vilket
är toppen toppen!! Bra viktnedgång vilket
oxå är toppen, även om jag
just NU kämpar mig tillbaka från midsommar helgens extra kilon
men jag är på rätt väg det vet jag ;) Sen
GODIS 3 gånger denna månad det är ju oxå
UNDERBART!!! =)
Jag vet att Juli inte kommer bli likada va det gäller
iaf 2 av dessa saker men jag hoppas
att det bjuds på inslag av
ALLT detta iaf!!

Denna dag då ja den har tillbringats på Scorett i City, började
halv 10 i morse och slutade 18 så det blev
en hel dag, va rätt lugnt med folk men jag har städat
lager vilket är jättekul tycker jag, haha jag är lite knäpp kanske :P
Men det är som terapi på nåt vis så skönt
att packa lådor och pussla för
att få in dem och så till slut så går de in precis som man vill
ha dem och det blir till och med plats över och
det ser så snyggt ut...ja mycket skön känsla!!

Efter jobbet åkte jag iväg till Birsta för att skriva tidrapport där och titta på lite småsaker
det blev en kort sväng bara och sen åkte jag hem och stack ut
och sprang i 30min, sen lite styrkeövningar på det!
Ibland inser jag att det är vi självla som väljer hur vi ska se ut, vill man vara
tjock så behöver man ju inte anstränga sig, men vill
man inte det så JA då får man svettas lite....



Jaa man är inte snyggare än så här efter
ett träningspass, men jag ha gjort det iaf har DU?! ;P

Nu är Gatufest veckan bestämd oxå och det blir party i 3 dagar minst den veckan,
på tal om att träna och gå ner i vikt man bör nog träna en hel del
då, med tanke på hur mycket kallorier man tömmer i sig i den där jäkla alkoholen.

NU ser jag på sex and the city jag kan inte låta
bli at älska denna serie och se det även om jag redan sett avsnitten
flera gånger förut :) Den där Mr Big är ju för sexig!
Ibland känner jag oxå igen mig väldigt väldigt väl i Carries liv =)

Imrgon är jag ledig och likaså torsdag, måste dock
ringa tandkläkaren då jag fortfarande har ont i tandjäveln...måste ringa
och betsälla nya p-piller oxå för när Juli är slut är de slut oxå och det vore ju onödigt att
skaffa bebis redan nu, när man inte är färdigutbildad och allt :P haha!!

Förutom det så blir det rätt lugnt, städning lite träning och bara vila
fokusera på mig själv och på att hämta igen mig, känner
att jag fortfarande är trött i psyket liksom efter
skolan, så jag behöver lite vila!

NU ska jag se klart Sex and The City!!
Jag HOPPAS att DET händer innan vecka 29!!

PUSS och SOV Gott!!!

Kommentera

Publiceras ej