Hej hopp!!
sitter ute i Njurunda super mätt efter en våffellunch :) jag och Laban ha varit ute och promenerat en timme ungefär det va himla skönt fast lite sol hade verkligen inte skadad och icka ömma benhinnor vore en höjdare det med!! men man kan inte få allt här i livet så är det väl :P

Nu ska vi strax åka och hälsa på morfar en sväng, han ville inte komma hit i helgen sa han för det va så bra på tv rättare sagt sita vinterstudion :) så då åker vi till honom, man måste ju ta vara på den tiden man har med sina nära och kära och passa på att umgås allra helst med sina mor/farföräldrar som ändå börjar bli till åren tyvärr.

Imorgon är det skola igen det suger om jag ska va ärlig, det känns inte alls kul önskar jag fick vara ledig för alltid nu eller börja jobba igen det vore väl skönt, men nej imorgn börjar marknadsförings kursen klockan 8:30 är det bara infinna sig, kommer inte ihåg sist jag klev upp så tidigt heller...blää!! Alla roliga människor i min klass som jag verkligen tyckte om och kände att jag genuint kunde umgås med privat oxå ha ju slutat så det känns skittråkigt..känner mig helt ensam, men bara att bita ihop och göra detta!!

Igår va jag ut och och åt avskedsmiddag med Stephanie det va jättemysigt jag kommer sakna henne hon är ju så söt :) men vi får träffas i Sthlm i sommar och så :)

NU ska jag hoppa ur mina löpar tights och ta på mig mina andra tights :P ska se om jag lyckas lägga in en bild här från pappas dator, vet inte rikgit hur man gör men ska testa :)
-Nope går bet på den, så ni får klara er utan :P

Puss och kram!!

Kommentera

Publiceras ej