Hej hopp!!

Ja men då va det klart då jag säger bara Lena!! Det va riktigt bra tycker jag, jag hade kunnat se Danmark som vinnare oxå, men som min kära vän Viktor sa "är inte det lite väl mycket 90-tal, Pernilla Wahlgren och  det har han kanske rätt i, men jag har ju en liten förkärlen för Danmark och deras härliga grötiga språk ;) FAST efter deras grötiga språk kommer Tyskarnas hårde språk så inte helt fel de heller ;)

Hon va ju otroligt söt och charmig oxå
annat kan man inte säga :)

Dagen då den har varit bra, eller den började lite kärvt då vågen visade ett kg mer än igår men måttbandet visade 1cm ifrån målet (där jag va i somras) så jag vet inte va jag ska tro på, men jag ha kämpat på iaf och tänker inte ge upp!! Va och fikade med Ullis en sväng det va trevligt även om hon va less...men vem är inte det ibland ;) Sen så hämtade jag ut min kortison nässpray så nu ska jag äntligen bli fri denna permaneta nästäppa snart hoppas jag är skitjobbigt =( Efter det då jo då ni så åkte jag till ego och tränade en timme, körde lite kondition samt styrka!

Efter Ego blev det hem hoppa i duschen, göra tårta tills imorgon, slå in paket och göra middagen till mig och Fanny :) Det blev kyckling en god sallad och lite potatis, unnade mig några kolisar till middagen idag det va jag värd ändå tycker jag hihi ;) Sen så ha jag och Fanny pratat, myst på och sett Eurovision då :) Men nu börjar det va dax att tvätta bort masken och krypa ner och få skönhetsömnen!

Morgondagen är Morsdag ju så det blir fira mamma i stora lass :) Hon ställer alltid upp för mig även om vi tjaffsar mycket eller tycker olika, jag kan va hård i tonen och när jag är ledsen så går det ut över henne men hon finns ändå alltid där och pratar med mig och stöttar mig i allt :) Så hon är helt klart värd morgondagen!!

Jag ska springa en sväng imorgon oxå är tanken, i Njurunda det är så mycket roligare att springa där ute på nåt sätt, är väl för att det är vackrare där ute skulle jag tro ;) Sen funderar jag på att gå på Aerobicsen vid halv 6 kanske men vi får se hur tiden ser ut :)

Till veckan är jag ledig hela veckan förutom tisdag då jag jobbar 13-16 och fredag då det är tenta 8-12, de ni känns bra :) Jag hoppas det händer en härlig sak som jag väntar på :)

 

Here I am in the dark, ready to close my
beautifyl eyes and enter
the land of dreams!

 

SOV Gott!!
PUSS och KRAM!!!

 

 

Kommentera

Publiceras ej