Ja nu är det dax att säga Godnatt för mig har varit vaken hela dagen trots att jag bara sovit typ 3 timmar i natt, trodde aldrig jag skulle orka det om jag ska vara ärlig men jag har faktiskt inte ens känt mig trött konstigt nog, men är jag uppe länge till blir jag väl sådär över trött istället och skrattar åt allt...eller gråter haha :)

Jag lyckades till och med ta mig ut och springa, de ni ;) Jag kände att jag fick energi bara så jag tänkte äh fan jag testar jag tror jag orkar och det gjorde jag, det blev inte Solberg som förra söndagen men det blev en runda på 6-7km ungefär och det gick riktigt riktigt bra, lite kallt i början men sen flöt det på som bara den och vilken kondition jag har fått jag orkar jättebra nu så himla härligt :) MEN efter springturen fick jag lika ont i magen nästan som förra helgen då jag trodde jag hade mensvärk så nu insåg jag att kanske va det inte mens värk? utan att jag blev kall när jag sprang och därför blir så här?! Mycket olustigt är det iaf så jag har inte mått så bra resten av dagen men nu är jag väl typ ok igen och jag är väldigt glad över att jag gjorde det känns jätteskönt :) I övrigt bara myst på hemma på klockis med familjen och morfar...å Laban såklart :) och så har jag ju som alltid varit och handlat det är ju MITT göra det när jag är där ute haha och jag va så förvirrad idag så det blev bara strul....så NÅGRA sviter har jag kanske fått av sömnbristen idag ändå...haha men innan det va klart så löste det sig och jag kom hem med allt som jag skulle ;P


Nu blir det  en varm dusch och sen tar jag min pajade dator och lägger mig i sängen och ser på "Brothers and sisters" lär nog somna rätt fort :) Imorgon är det MÅNDAG och "vanlig" måndag det vill säga som det varit under hela praktiken så det känns skönt!!! Jag hoppas STORT på den dagen kan jag säga att den vänder den här vidriga veckan som varit för nu har jag fått nog...orkar inte med den här skiten mera så COME ON FOR GOD SAKE!!!!!!


SNÄLLA låt veckan börja BRA!!!

 

 

PUSS och KRAM!!!
SOV gott!!!
Jag vill ha NYA KLÄDER NU!!!!
Och jag är galet sugen på att åka SLALOM!!!
KÄRLEK!!!

 

"Baby speak up your silence
is killing me"

1 kommentarer

Sofie

29 Nov 2010 02:28

Tror jag såg dig när jag o mamma svängde in på parkeringen på Ica bommen idag, om du sprang förbi där? :) hur fasen klarar du av att springa i sån här kyla?! Har inte vågat testa hehe.. :p vad ska man ha på sig..? Funkar det bra me vanliga joggingskorna på vintern?

Kommentera

Publiceras ej