...både en bra dag och en dålig dag!

Ja idag ha det varit blandat verkligen! Först fick jag reda på att jag kommer att få pengar från csn som jag ha  väntat på sååå jävla länge så det va ju helt underbart!! ÄNTLIGEN dessutom får jag för de som jag skulle ha fått tidigare i höst oxå så jag kommer få 2 siffrigt vilket känns mycket skönt då kan jag passa på att betala av några saker och så :) det känfns toppen verkligen som jag ha slitit och oroat mig för detta och väntat i en evighet känns det som så det va otroligt välkommet med ett beslut!

Sen det arga då jo vi fick en uppgift på praktiken idag nämligen att arkivera en upphandling efter en mall som de hade, jag tyckte det va jättesvårt men Alex som jag jobbar med verkade tycka att det va lättare för han gjorde klart sin pärm rätt fort, jag frågade om hjälp och beklagade mig över att jag inte förstod alls men han vägrade hjälpa till han brara satt där utan att säga nånting typ eller sa gå och titta i gamla i arkivet och det gjorde jag men det fanns inget som liknade min så inget jag kunde få hjälp av men ändå så sket han bara i mig...och då blev jag så jävla arg känner hur fan ska vi kunna samarbeta i 10 veckor om det inte ligger naturligt att hjälpa varandra när någon av oss inte förstår?! så jävla irriterande och dessutom vet jag att hade vi varit två tjejer så hade vi utan tvekan hjälpts åt!

Känslor...

 

Sen har det varit en bra dag och en dålig dag oxå, det ha varit en bra dag för att jag gått ner 3kg på en vecka nu så det är ju jättebra och så ha jag pratat med en utan mina bästisar idag i tfn vilket alltid är lika trevligt och jag hade saknat det så det var toppen!! Men sen det som gjort dagen dålig då det är ju att jag mått lite illa och känt mig uppsvälld i magen hela dagen idag vilket aldrig är en bra känsla så det va inge kul alls sen så fick jag höra lite saker som jag inte tyckte om och sånt är aldrig roligt, men jag ha bestämt mig för att borsta av mig båda dessa dåliga saker och fokusera på det som är bra istället...inget ska få knäcka min lyckosviit eller va man ska kalla det :P haha!!


Jag har inte så mycket mer att säga just idag känner jag utan känner mig lite uppgiven men inte besegrad så pass så att jag ska låta det ta över men jag behöver lägga mig tidigt och samla tankarna bara och verkligen få HELA mig övertygad om att fokusera på det positiva!! Jag hoppas iaf på en JÄTTEBRA fortsatt vecka men inslag av massa trevliga saker :) Jag är galet GODIS sugen oxå så jag hoppas att det kanske man bli läge för att få äta lite godis oxå men det får vi se :)

Filmtips, mycket bra film fast sorglig...har ni sett mina snygga naglar
förresten?! I love them :)

 

NEJ nu ger jag mig, ska peppa upp mig
själv nu inför morgondagen!!
Tänka på de viktiga sakerna
och glömma de mindre viktiga!!

Se fram emot saker som
kommer hända i framtiden, rätt
snaaart hoppas jag och så ska jag
bara slappna av i att livet är fantastiskt!

 

PUSS och KRAM!!

SOV Gott!!

Kommentera

Publiceras ej