Hej hopp!!

Idag är det Torsdag då och ännu en vecka har snart gått och det alltså ännu en vecka på kommunen! Dagen har varit bra får jag väl lov att säga det är väldigt skönt att det är fredag imorgon men oxå lite pirrigt för det är då jag ställer mig på vågen för att kolla hur jag ligger till även om jag inte slutligen väger mig förrän på tisdag ;) Jag sköter mig iaf bra borde bara komma igång med liiite mer träning i form av pass och styrka på gymmet annars promenerar och springer jag samt gör styrkeövningar hemma :)

Jag har varit ute och promenerat ikväll med det va lite kyligt stundvis men mycket skönt, det är ju det när man väl är ute även om det ibland är tufft att ta sig ut...allra helst efter en hel dag på jobb eller skola men som sagt värt det :)
En sak som är slår en när jag är ut och går är iaf hur folk nu ljuger jag killar och  män ska jag säga stirrar, tutar vinkar och gloor och visst jag ska inte klaga det är klart jag ska vara smickrad över detta, MEN kunde det inte bara vara lite mer diskret ibland vill jag faktistk bara kunna gå ut och gå helt för mig själv utan att behöva känna mig som jag går nån på nån jävla catwalk utan man vill gå ut och rensa skallen lite liksom...men eftersom jag är all about positiva tankar nuförtiden så bestämmer jag mig för att njuta av dessa manliga varelser som alla käkat glopudding med blängsylt ;P

På väg ut på prommis :)

 

Nu ska jag prata lite allvar med er, jag har ju den här bloggen för att jag tycker det är roligt och skönt att skriva av sig om va man gör på dagarna saker som händer tankar man har känlsor man känner osv ja ni fattar. Detta är ju helt frivilligt och likaså är det ju helt frivilligt att LÄSA, jag tillåter människor läsa om mitt liv och följa mitt liv fast jag inte har den blekaste om VEM/VILKA som läser jag kan bara se antalet och det är en del men som sagt detta är frivillig så jag gör det på egen vilja! Jag tycker att det är jättejättekul ATT ha läsare det är ju toppen och det är väl lite det som är grejen med just en blogg att folk ska läsa, MEN när det kommer till kommentarer det är DÅ det speciella börjar...alla kommentarer(hittills) jag får är snälla och kommer från såna som jag känner och som TÖRS skriva vem det är som kommenterar men så finns det FEGA jävla idioter till människor som är så jävla bitter över sitt eget liv att de alltid måste säga elaka saker om andra, som inte har lärt sig att även om man tycker saker om andra så håller man KÄFTEN och är man så jävla pantad i huvudet så man MÅSTE säga dumma saker så säger man det under sitt EGET namn man TÖRS stå för det man är ingen jävla LOOSER som inte törs stå upp för sina åsikter för DET om nåt visar hur jävla misslyckad man är själv!! så du "ORION" jag skiter fullständigt i vad du tycker om mig, det är synd om dig...JAG är lycklig och mår hur bra som helst så va du skriver för kommentar här det KVITTAR och ingen har bett dig LÄSA!!! Men ska du fortsätta läsa så kan du väl hålla käften eller åtminstone kommentera med ditt riktiga namn....eller bara luta dig tillbaka och tänk över hur jävla misslyckad du är som människa som måste sitta och slänga ur dig elaka kommentarer på bloggar utan att ens kunna stå för vem det är som säger det, FATTAR DU??!!

 

Ni andra läsare som är normala i huvudet bortser från detta för detta är den ENDA kommentar jag fått som inte varit OK och då säger jag ifrån, så PUSS till er normala människor som inte behöver trycka ner andra för att må bra själva!! Det är EXAKT så vi ska leva!!

 

OCH JAG HAR MASSVIS AV MÄNNISKOR I MITT LIV SOM TYCKER OM, ÄLSKAR MIG FÖR JUST DEN JAG ÄR BÅDE PÅ UTSIDAN OCH INSIDAN SÅ SÅNA DÄR ELAKA KOMMENTARER BRYR JAG MIG INTE ALLS OM, DET TAR INTE PÅ MIG JAG BLIR BARA FÖRBANNAD MEN DU KOMMER INTE ÅT MIG SÅ JAG BLIR LEDSEN PÅ NÅT VIS ABSOLUT INTE, JAG VET VILKA MÄNNISKOR JAG HAR RUNT OM MIG OCH VAD JAG TYCKER OM DEM OCH DEM OM MIG!!!

 

Nu ska jag hoppa in i den alltid lika underbara duschen, har sett biggest looser efter promenaden det är finaldax nu så det är så jävla roligt att se hur alla har blivit och vissa har blivit så himla smal så man knappt känner igen dem alltså, det är ett himla bra program och de gör det HUR bra som helst!! De har likso gått från typ 200kg till att på 5 månader springa maraton på 4,2mil DE NI?! :) haha!!

Jag lyckades få bort de lite negativa tankarna jag hade i förrgår det tog lite tid och det kändes nästan som att de hade tagit över ett tag men NOPE back off bara IM HAPPY :) haha!! Jag är glad och lycklig som bara den MEN så sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt gaaaaaaaaaaaaaaaaaalet GODIS SUGEN som sagt så jag håller på att flippa ur...gaaaaaaaah!!!

 

 

GODIS jag vill ha GODIS *hundögon* haha Godisråtta jag är :)

 

PUSS och KRAM på er VETTIGA människor!!
FUCK OFF till idioter som "ORION"

SOV så gott när det blir dax
och jag hoppas på en FF....
....FANTASTISK FREDAG!!

 

"All night All Night"

 


1 kommentarer

Gun

30 Sep 2010 20:52

Tjena. Vad skriver token för nått? Får du ofta fula påhopp? Jag hoppas att du inte är ute o går naken så det är därför Killarna tittar för då förstår jag:=) Kram o ha en skön kväll:=)

Kommentera

Publiceras ej