Hej på er nu ska jag vara lite snabb och skriva ett inlägg här innan jag måste börja göra mig ordning som en tok för att hinna till jobbet, börjar ju 12 så jag har lite bråådis!! Nu blev jag även väldigt yr i huvudet känner jag...frisk my ass?! :P haha Nä jag är inte frisk men jag tyckte det var rätt gulligt att jag blev så lycklig så jag KÄNDE mig frisk, det var ju värt hur mycket som HELST!!! Lyckllig är jag fortfarande så därför är jag inte så bitter över att vara förkyld faktiskt...:)


Natten har varit bra jag har inte drömt SÅ mycket, men jag har drömt och det är ju som vanligt då även om det är mera nu då jag oroar mig för min morfar! Och appropå det måste jag bara säga att släkten verkligen ÄR värst, säger inte mer men blir man nyfiken kan man kolla min status på facebook från igår....förstår inte att de orkar!!


Nu smsar Sonja att hon sagt fel tid till mig då hon sagt 12 för hon menade 11 så idag blir det nog en NAKEN kvinna som jobbar på Scorett, härligt va?! ;) Bäst jag skyndar mig upp och gör mig klar nu då så jag hinner ner så fort som möjligt iaf!!! Idag är det dax att börja äta piller igen, himla tur för mig att jag har kartan som visar mig NÄR det är dax att börja äta igen för jag känner ju inte av the red week alls, absolut ingenting...jag gör EXAKT ALLT som jag gör annars, jag har INTE ont, jag är INTE sur, INTE svullen nä INGENTING förändras hos mig mer än att jag vet om det liksom men jag skulle kunna leva så en vecka till utan problem, men är välsignad med att bara behöva göra det i 4dagar oxå :) Men IDAG börjar pillerätandet igen så det inte blir några ungar den kommande tiden heller ;P haha!!


Hinner inte ta en bild på mig måste ruuuusaaaa!!
Men dax att knapra ;P



PUSS och KRAM!!!
Vi hörs sen!!

Kommentera

Publiceras ej