Hej på er hur är det? Jag har haft en jättebra dag men har nu på kvällen fått en fruktansvärd huvudvärk som gör mig så sjuuukt lillamående oxå, har tagit migräntabletter så jag hoppas på att det ska hjälpa även om det tyvärr inte känns så nu :(


Har gjort massa ärenden idag som sagt och det gick bra, dagen har varit väldigt solig och trevlig :) Efter alla ärenden åkte jag ut till Njurunda för att färga håret, tog Laban på en promenad till ica för att köpa färg och sen hem till mamma som hjälper mig att färga..till hennes stora förtjusning....not :P haha hon klagar alltid över samma sak "det är ju så fruktansvärt mycket hår" JA mamma jag HAR mycket hår, men jag älskar det! Älskar mitt svall och det är ju inte för inte jag får frågan om jag har löshår ;P


Nu måste jag gå och lägga mig alltså jag mår så sjukt dåligt, känns som magen ska vända sig ut och in vilken sekund som helst samtidigt som tinningen ska explodera, hoppas jag kan somna fort och få vakna imorgon och må bra igen!! Jag är iaf väldigt nöjd med min dag jag har sprunigt 25min och promenerat 30min plus skött maten det var LÄNGE sen sist jag klarade det på en måndag så jag är jättenöjd med mig själv!!


Här får ni 3 bilder från dagen och sorry för trist inlägg...


Så här såg jag ut idag ;)


När jag gjorde ärenden inte när jag var ute och gick ;P


Och så här snygg är man då man färgar håret ;P
Resultaten får ni se imorgon!! (inte så stor skillnad)


Nä fy faaaan va illa jag mår alltså, hoppas er dag slutar bättre än min!
Så typiskt då jag fått upp sänglampan idag och allt jag som ville
inviga den och läsa en bok, men migrän är = kolsvart rum och ingen
ansträngning av ögonen ALLS så gonatt då!


PUSS och KRAM!!
SOV gott!!


"Nice to say hie"

Kommentera

Publiceras ej