Helloooo :) Hur står det till mer dig? Måndag idag inte så roligt kankse, hur börjar du din? Jag har dock en riktigt bra måndag, vädret gör ju att man blir alldeles pigg och vårig i kroppen :) Jag har därför börjat min dag med att springa 25min ute i det vackra vädret, sen gjort plankan 3x30sek ska få just DET till en rutin nu tänkte jag, springa önskar jag att jag kunde varje dag men då går mina benhinnor sönder så jag får snällt vara nöjd med om jag kan springa 2-3ggr i veckan....än har jag inte klarat av 3ggr utan att få ont men jag HOPPAS att det nu ska gå att få till vore SÅ skönt!!!


Efter springturen och magträningen tog jag en kalldusch( *iiiiii* ) för att jag är en sån som klarar av kalla duschar och tycker det är HELT jävla underbart efter en svettig tur, man är så varm och svettig efter en runda och så bara få gå in och ställa sig i en kall dusch fatta va skönt det är OCH vad pigg man blir man blir SÅ jäkla pepp!!! :) Det är skönt om man har en dålig dag oxå och behöver bli PEPP att ställa sig en iskall dusch för då jävlar vaknar man till och det där jävlaranamma i en väcks!! ELLER om man är riktigt ledsen och har gråtit mycket är det oxå väldigt skönt med en kall dusch, då väcks man som till liv igen liksom....men jag gör det nu efter träning inget annat för att jag är HAPPY, så jävla nöjd är jag med det mesta och det jag inte är nöjd med det JOBBAR jag på ;)


Så HÄR jävlig ser man ut då man klivit direkt ur sängen
och ut och slitit i 25min OCh har solen i ögonen
då man knäpper ;P Men jag är så snäll så
jag bjuder på den...


Resten av dagen ska jag spendera med att göra lite "ärenden" som jag haft inbokat sen ett tag tillbaka, som jag lovat att utföra så det ska bli skönt tycker jag att göra nåt, nu när man har fått liiite pengar oxå de mesta går ju åt till att betala räkningar som student alltså...tänk om man bara fick in 10-11.000 i månaden då skulle jag klara mig TOPPEN, nu sätter väl ni människor med en riktigt lön i halsen då ni inser att jag inte ens får 10.000 i månaden men men det är inte långt kvar nu så jag ska nog klara mig ;) Funderar även på om jag ska åka i backen lite i dag om tiden finns, sen ska jag be mamma färga håret på mig iaf det är EN sak som är säker för NU behövs det!! Pappa ska även komma hit och sätta upp en sänglampa till mig vilket jag har väntat på i evigheeeter, man måste ha lite speciella grejer här då väggarn är av betong, men ÄNTLIGEN ska den upp så jäkla skönt ska det bli för då kan jag läsa mycket mer på kvällarna utan att behöva flytta fönsterlampan till byrån vilket känns omständigt och då låter jag bli...:P


Så här PIGG blir man efter en löprunda + kalldusch ;) Dricker
en good smoothie till frukost! (ska bara på med ansiktet nu då)


Nej nu är det dax att sätta igång och göra sig klar så man kommer ut nån gång, får dåligt samvete av att sitta inne i lägeneheten då det är så fint väder, till och med att sitta i bilen känns bättre då ser man iaf solen lite mera :) Appropå böcker och läsa så har Ica nån som de kallar "låtsas bokrea" där de säljer pocket för 29:90 vilket är väldigt bra pris och det fanns en del bra böcker faktiskt, jag köpte 3st igår så himla härligt med en bra bok att läsa! Sommaren är ju dock det absolut bästa lästillfället då man bara kan ligga på stranden eller i en solstol och läsa gaaa I love it, så nu har jag mycket bra att plöja i sommar ;)


Ha en jättefin dag!!
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej