Som den smyg hemmafru jag är så har jag nu lagat en god hemmagjord middag
från scratch och städat hela lägenheten, dammsugat och torkat golv!
Och så självklart tänt upp med värmeljus överallt, KOLLA va fint :)
Jag är verkligen en romantiker i grunden även om jag kan vara tuff och lite mer
vågad och så oxå men jag älskar att tända ljus och gör det romantiskt och kärleksfullt!!
Vilken man skulle inte vilja komma hem till detta efter jobbet eller träningen en söndag?! ;)

Middagen idag blir en utav mina specialitéer, nämligen min goda tacopaj och
till det en mycket god sallad med massa olika grönsaker!
Ingen efterätt idag, men hade det varit manligt besök ikväll så kan ni själva
räkna ut vad efterrätten varit ;P höhö *The best woman you know*









Nu kommer sällskapet så dax att ta en sista koll i spegeln
och titta till maten :)

Ha en super härlig kväll my friends!!


PUSS och KRAM!!


Ps. Det kan eventuellt hända att mitt hår är kortare imorgon, nice i så fall :) Ds

Kommentera

Publiceras ej