mms_img-17624747 (MMS)

Vill bara säga snabbt hej innan jag sticker ut för idag! Ingen superbra bild men hur jag än gör blir det alltid så där ljust mot fönstret oavsett väder ute =/ Jag kör på myskläder idag då jag ska till skolan på en föreläsning,har ju en grej kvar i skolan innan jag är klar..detta pga att min morfar dog och jag blev för ledsen för att orka gå dit :( Men det grejar jag nu i höst ;) Lyckan består och jag bara älskar livet och det blir ju så när man gör bra val i livet som att sluta ett jobb som inte gör gott, omge sig med underbara människor, slappna av i sin kritik mot sig själv och som igår gå på intressanta möten om framtiden ;) Sånt gör mig oerhört lycklig!! Nu skola,inte superkul men det ingår ju i framtiden och behövs för att mötet igår ska ge nåt så då blir jag pepp!!! Puss o Kram från mysbyxan ;P

Kommentera

Publiceras ej