Hej!
Jag är utan dator igen ;((( Blir så mycket krångligare att blogga då. Fattar heller inte HUR lång tid det ska ta för blogg.se att kunna fixa så att man kan sms blogga igen eller komma med en app som funkar även till Android?!! Men det verkar svårt....


Jag har haft en bra dag i alla fall! Jag har gjort utbildningarna så nu är jag godkänd att hyra ut bilar också...om det är lila lätt i praktiken dock?! =/ Sen har jag städat hela lägenheten som en tok. Legat på alla fyra och skurat och städat ugnen och sånt också som man inte gör jämt men bäst av allt vikt alla kläder så nu finns det INGET i hela lägenheten som inte ligger på rätt plats :) Det återstår bara att städa garderoben en aning och bära ner sommarkläderna i källaren!! Har varit mycket duktig och jag älskar när det är så här rent o snyggt...man vet ju aldrig när man får oväntat besök nästa gång ;) Väldigt snart tror jag :)


Nu ska jag tvätta av sminket och krypa i säng!!

PUSS OCH KRAAM!!!

Kommentera

Publiceras ej