Hej hopp!!
Jag har ganska nyss vaknat upp här hemma på klockis och sitter nere i soffan och ser lite tv. Har tänt en brasa som sprakar i bakgrunden och ska strax smyga upp och väcka min bror :) Vi missade dokumentären om Palme igår kväll och den ville han verkligen se och jag såg att den går i repris nu så då kan vi ju se den nu ;)
 
 
Jag börjar jobba klockan 15:30 så något stressad känner jag mig men det är en kväll....8 timmar så det ska väl gå bra ändå jag jobbar återigen med den enda på jobbet som jag inte går ihop med så det blir en spännande kväll....jag ska tillägga att jag verkligen försöker med denna människa!! 
 
 
 
Jag har inte så mycket mer att säga utan jag ska ta en laxmacka nu och lägga mig i soffan det blir bara vila och mys tills jag ska göra mig klar för jobbet :) Igår hade vi en jättemysig dag med skogspromenad, film, spabad, choklad, fruktsallad, god mat och mera film precis som det ska vara på juldagen!! 
 
Här har ni julens instagram bilder hittills :)
 
 
 
Nu blir det frukost och hemma mys och
i morgon eller fredag hoppas jag på ANNAT mys ;)
 
 
PUSS OCH KRAAM 

Kommentera

Publiceras ej