Helloooooo!!!!
Jag är febrig och jävlig IGEN, för detta är 3:e gången bara
detta år?!! Men antar att det har att göra med de små pluttarna jag jobbar
med om dagarna som inte riktigt lärt sig att hålla för munnen
då de hostar/nyser eller torka sitt eget snor :P
Sen är jag ju så upp i dem hela tiden och gosar oxå så inte så konstigt kanske?!
Jag hade ju hoppats på att få komma igång till 200%
med träningen denna vecka då men det sket sig ju, men då får jag foka på maten!!


Me right now!!


Jag har haft en TOPPEN dag idag trots att jag är förkyld och typ har feber!!
Pluttarna är underbara och jag ska vara där två dagar till denna vecka
så det är glädje varje dag nu men idag blev jag dessutom
överraskad så där väldigt spontant och helt underbart!!!
Så jag kan inte säga annat än att jag är LYCKLIG!!
Kärlek är det bästa som finns alltså!!



NU ska jag ta och kolla om jag kan hjälpa min bror med lite ekonomiläxa ;)


PUSS och KRAM!!!


"Vi kanske lider av samma sak
Jag vill ha mer av dig
Du vill ha mer av mig.."

Kommentera

Publiceras ej