God kväll!!!
 
Har nyss kommit hem ifrån jobbet igen och ligger här i sängen och kollar lite tv och varvar ner så jag kan somna nån gång, det är svårt då man varit igång hela kvällen! Eller snarare varit igång sedan 14:15 :P Långt pass men nu är det över och jag är ledig imorgon så himla skönt!!
 
Jag har bränt mig i gommen och det gör så jävla ont, känns som ett stort sår som bränner så fort jag äter eller dricker nåt :( Inte kul alls, som tur är brukar det ju gå över fort så jag hoppas det är bra imorgon igen så jag kan äta som jag vill haha!!
 
Jag vid 14:10 på väg in på jobbet...pigg och fräsch :)
 
 
 
Det har varit en bra kväll på jobbet även om det var helt galet en lång stund med hur mycket folk som helst och allt som aldrig brukar hända som att biltvätten stannar hände!! Så det var verkligen KAOS länge men det är bara att behålla lugnet och jobba sig genom! Jag är väldigt väldigt stresstålig, och blir nästan ännu lugnare ju stressigare det blir vilket är en himla bra egenskap och mycket användbar i desssa situationer!! Kankse just därför jag passar så bra inom handels och likaså dagis! Kommer bli en perfekt 4 barns mamma då jag pallar hur mycket stress som helst haha ;)
 
 
När jag var ute och stängde hallarna och låste biltvätten så sneglar jag alltid upp på Scandic och drömmer mig bort och tillbaka! Har så många mysiga minnen där inne men nu var det säkert 6-7 år sedan jag var på just DET Scandic och det hotellet! Men jag önskar jag fick vara där igen för jag bara ÄLSKAR att vara på hotell, eller åka bort på nån liten resa och sova över en eller två nätter på hotell vore också helt underbart med rätt sällskap förstås!! En mysig önskan som jag hoppas går i uppfyllelse väldigt snart!! :)
 

Kolla va mysigt det ser ut!!
 
 
Dem har ju så himla sköna och mysiga sängar på hotell, det är en viss känsla! Lakanen och täckena är så himla sköna så det gör ju allt ännu mysigare! Jag gillar doften också och allt blir liksom lite mer speciellt och lyxigt på hotell, I LOVE IT ;)
 
 
 
Nu ska jag se om jag kan hitta någon ny
serie att kolla på då jag tyvärr sett klart One Tree HIll!!
Mycket bra serie och det blir nog svårt att hitta nåt liknande...tips?!
 
 
PUSS och KRAM!!!
SOV gott!!

Kommentera

Publiceras ej