Godmorogn på er!!
 
Alltså vissa ordspråk och bilder man ser på nätet är så
jävla sant och det känns som att man skrivit dem
själv eller åtminstone önskar man det!!
 
Som den som jag ska visa er i detta inlägg!
Den är så jävla bra så jag dör lite när jag ser den!!
Exakt så här känner jag!
Det är inte många som har problem med mig det vet
jag för jag är en vänlig och varm människa mot alla...till en början
sen är det ju baserad på hur andra beter sig eller om det är
fullständiga idioter det rör sig om såklart men då visar jag det också!
MEN jag har absolut inga problem med att vissa människor
 inte tycker om mig för dem som inte gör det (kan räkna dem på 1 hand)
dem tycker inte jag om heller så det är ömsesidigt!!
Bara det att jag inte bryr mig haha!!
 
Denna bild är i alla fall till er, detta är hur jag är...
 
Och ja bitches = kvinnor!!
Inga män har problem med mig...snarare tvärtom haha ;)
 
 
 
Nu ska jag ta tag i denna dag blir lite av varje!
Ha en fin dag!
 
 
PUSS och KRAM!!

Kommentera

Publiceras ej