Hellooooo!!!
 
Jag är lycklig lycklig lyckliiiig!!!!
 
Jag säger bara så här att om fantastiska människor och mys kan bota förkylning i såna fall ÄR jag botad nu :)) Fick besök förut av en utav dom BÄSTA och det gjorde i alla fall min själ frisk så jag känner mig mycket piggare nu och har dessutom städat hela lägenheten!! Wiiiieeee MYYYYYYS!!!!
 
 
Jag har varit nere på OK en sväng och pratat med Linda och var i väg och lunchade med henne ja det kallas ju lunch fast att det är vid 18:30 :) vi åt en macka var på subway och det var helt okej fast att jag inte äter några geggor alls så det blir ganska torrt men det var gott ändå :) Jag ska se "Kan du slå en pensionär" nu och sen blir det väl nåt annat program kanske innan jag skuttar i säng! Jag är på ett STRÅLANDE humör alltså!! Ett rejält l*gg och en nystädad lägenhet gör verkligen gott för sinnet och kroppe med för den delen...mums :)
 
 
HAPPY!!!!
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!!

Kommentera

Publiceras ej