Hej hej!!
 
Jag har inte haft tid med bloggen idag tyvärr, har jobbat till 16 och sen var jag hemma en sväng för att  bara äta och ta det lugnt och sen har jag varit ute och gjort ärenden och tagit hand om en vän som behövde mig så det har inte blivit nåt över till att skriva här. Men dagen har varit bra även om magsjukan härjar på dagis och jag är nojjig som fan för jag vill absolut INTE ha den också....men jag hoppas jag klarar mig!!!
 
Har shoppat lite idag plus messat med BÄSTA från igår och det var myyys som alltid :) SÅ jag är på glatt humör när jag nu tänker krypa ner i sängen och hoppas på en bra natt och en lika bra dag på dagis imorgon igen!! UTAN kräkan som en av pluttarna la förstås =/
 
 
1. Jag idag så skönt att vara piggare igen!!!
2. Min nästa bh som jag ska köpa blir perfekt till julknu**** ;D
3. Jag boooombar mig med c-vitmainer nu inge mer skit baciller!!!
 
 
 
PUSS och KRAM!!
 
SOV gott!!!!

Kommentera

Publiceras ej