Hello!!
 
Tittar in bara för att säga några ord och ge er några bilder iaf :) Jag måste ju underhålla mina fina läsare  med NÅGOT i alla fall även om jag inte är  på nåt vidare blogg humör nu för det bara snurrar i huvudet på mig men jag hoppas det blir rätsida på allt VÄLDIGT snart!!! Ni kommer få veta typ ALLT i slutet så oroa er inte ;)
 
 
Jobbat till halv 3 idag sen åkte jag ut till Tella och dem och var där i några timmar och busade och myste. Det är så otroligt mycket kärlek där så det är inte klokt :) Tella och jag har liksom en kärlek till varandra som inte behöver ord och dem kramarna som hon ger, kind mot kind oh my god they are the best :)
 
 
I morgon blir det jobb igen och sen blir det en tur till Birsta med mamma tror jag! XXL öppnar ju här i stan i morgon så man måste väl ut dit och kolla lite i alla fall. Det fanns ett par skor som jag vill ha, löparskor med gore tex så himla perfekt på vintern. Man kan stå i en vattenpöl utan att bli blöt liksom, thats really nice!!
 
 
 
Dagisfröken på väg :)
 
 
 
PUSS och KRAM!!
 
Vi hörs mina vänner och ovänner ;)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej