Hej hopp!!
 
Jag är ute i Njurunda och chillar vilket känns alldeles lagom efter en natt med bara 4 timmars sömn och en regnig lördag som denna. Jag har varit på stan och gjort lite ärenden innan jag åkte ut hit. Köpte bland annat två presenter eller tre när jag tänker efter. En till min bror för att han varit så duktig i skolan igår och en till pappa bara för att :) Sån är jag gillar att ge både saker, kärlek och... ;) Hahaha!!!
 
Till pappa köpte jag Per Morbergs vin då pappa är ett stort fan av honom och älskar hans matprogram och böcker osv så det blev ju en hit och något som verkligen uppskattades!!
 
 
Snygg falska också!!
 
 
Ikväll ska jag på bio med mina bröder, vi ska se hypnotisören vilket känns som en enda stor skräckblandat förtjusning om jag ska vara ärlig. Den är nog jättebra men samtidigt väldigt läskig så jag kommer ta med mig filt som jag kan gömma mig bakom och hoppas jag överlever utan allt för många mardrömmar! :)
 
 
Jag är lite på humör idag av olika anledningar men det lägger sig väl mer och mer under dagen som går känner jag. Jag blir arg när saker inte är proffersionellt, när folk beter sig oproffsigt då blir jag irriterad. Men som sagt bara bita ihop så går det väl över av sig själv till slut!
 
 
Gud vad jag känner mig seg idag har tänkt åka till gymmet hela dagen men ännu har jag inte kommit iväg så kanske blir det en vilo dag idag?! Jag kan iaf meddela att vågen flyttade sig ett hack till idag så 4kg på 3 veckor det känns väl helt okej tycker jag om jag ska vara ärlig även om jag önskade att det gick ännu snabbare såklart!!
 
Skeptisk :D
 
 
När hörni nu ska jag gosa lite med vovven innan det blir middag och så får vi helt enkelt se hur det blir med gymmet hahaha!! 
 
Imorgon väntar en läskig och rätt avgörande sista söndag i September men förhoppningsvis kan jag använda mig av min charm och få saker och ting att bli precis som jag ville ännu en gång haha :)
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!
Simma Lugnt!!
 
Bjuder på denna ;)
 

Kommentera

Publiceras ej