Hej!
 
Gud jag är så trött idag så det är inte klokt. Har liksom aldrig riktigt kommit igång och efter jobbet blev jag ännu tröttare!! Jag sitter i soffan på klockis nu och njuter av solens strålar som kommer in genom fönstren trots att det nyss har regnat. Är så trött såjag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen men förhoppningsvis blir jag piggare efter middagen eller inte haha :) I morgon jobbar jag kvällen så då får jag i alla fall sovmorgon, sen väntar en hektiskt vecka med massa jobb men det ska nog gå bra det med!!
 
 
Jag ser på teckande karlsson på taket haha, tycker det är så skönt att se såna filmer ibland. Ja barnasinnet har jag i behåll det kan jag lova er och det är ju det bästa man har. Kan man inte längre leka och vara barnslig då blir inte livet särskilt roligt. Man måste kunna busa och ha fantasin kvar annars blir allt trist till slut. 
 
 
Hoppas ni haft en bra dag i alla fall, vi hörs något i morgon då jag förhoppningsvis är piggare än idag! Har vi tur så lyser solen varm redan från morgontimmarna så kan jag ta en härlig promenad innan jobbet! 
 
 
Ja här får ni ett axplock av mina senaste instagram bilder!
Gammal bild från sthlm, min lilla älskling, trött glad tjej,
super snygga syskon i somras, njut av solen, ännu tröttare tjej,
klockrent ordspråk har upplevt en sån attack hahaha, min underbara
skärm bakgrund och ännu ett viktigt statement!
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej