Hej mitt i natten!
 
Jag hade tänkt att jag skulle sova nu men jag kan bara inte sova utan att göra detta inlägg....det är tydligen någon som läser det jag skriver om misstolkar det väldigt!! Reidars pappa är Reidars pappa och han vill inte vara en del av denna blogg och det respekterar jag. JAG har heller aldrig någonsin tänkt berätta för er eftersom det inte rör er utan det är ju min och hans personliga angelägenhet. Däremot hade jag tänkte tumma på min uppsatta regler och säga så mycket som att jag och Reidars pappa har kontakt, vi kommunicerar för att hitta lösningar och jag förbjuder inte honom på något sätt att träffa Reidar!! Vi lever inte ihop och är inte tillsammans men vad vi haft för relation bakåt är vår privata ensak. Vi vill båda Reidars bästa och det är det enda som räknas! Om ni hade hoppats på att jag skulle hänga ut någon här eller berätta OM honom så gör jag er besviken för DET var aldrig min tanke. Men det finns dom som kommenterar och påstår att JAG förbjuder Reidars pappa att träffa honom och det gör jag inte!! Vi har en dialog kring saker och ting och mer än så behöver inte ni veta och det kommer heller inte att förekomma några bilder här eller inlägg kring Reidars relation till sin pappa, det är privat!! Hoppas nu att ni kan släppa detta och sluta kommentera elaka och dumma saker för vi som är inblandade sköter denna sak och ni behöver inte lägga er i ok? Det är inte synd om Reidar på något sätt utan han går en lysande framtid till mötes och han får kärlek till tusen!! NU vet ni det ni kommer få veta om Reidars pappa och ämnet kommer inte att beröras igen utan det är delar av mitt och Reidars liv som skildras i denna blogg, take it or leave it!! God Natt!!!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej