Hello!!
 
Solen gick just upp här och jag ska ge mig ut på en promenad ner till jobbet och skriva lite papper :) Det är fortfarande plusgrader ute och det känns på riktigt som att våren har kommit....så jag hoppas det även om det ryktas om något jäkla bakslag så det förvånar mig inte om det kommmer både kyla och snö haha!! Men jag hoppas i alla fall och hoppet är ju det man lever på eller hur :) Så på samma sätt hoppas jag att ALLT ska bli perfekt och toppen framöver, men tills dess har vi några månader att jobba med oss själva!! Skönt att göra lite jobb med sig själv tycker jag, man inser mycket om sig själv och man blir som på nytt född liksom!! Detta år kommer att vara ett år som jag kommer att se tillbaka på för resten av mitt liv som ett år då ALLT förändrades och även om det är, har varit och kommer att vara tufft stundvis så är jag säker på att när jag i slutet av detta år tittar tillbaka kommer jag att vara så lycklig och nöjd med tillvaron och glad över att ha varit med om detta år :))
 
 
Jag ska måla klart mina naglar nu innan jag beger mig ut och sen får vi se vad jag ska göra av denna dagen och med vem jag ska spendera den då :) Jag känner mig så sugen på livet så jag vill bara ut ut ut nu hela tiden och inte sitta här inne nåt mer!! Guuud jag önskar jag kunde dela med mig mer av mitt liv med er men det är som det är :) Ni kommer i slutet av detta år eller snarare ännu tidigare att få veta mycket mera om mig så håll ut ;)
 
 
 
Måste färga håret i helgen!!
 
 
Morsdagen förra året en dag som var fantastisk och slutade med ett underbart
möte ute i sommarkvällen ;)
 
 
Visst är det konstigt att sitta och titta tillbaka på kort sen en numera svunnen tid?!
Helt plötsligt kommer man ihåg exakt vad som hände den dagen och att se sig 
själv så där otroligt hel och lycklig känns konstigt liksom, men om nån månad
är jag där igen med ett komplett hjärta så man kan le som på denna bilden med
HELA själen och hjärtat helt utan bekymmer :)
 
 
 
Jag ler nu med men det finns lite att jobba sig förbi innan man ler
med hela själen igen, men det kommer det lovar jag er och sen tror jag att jag
kommer att le ÄNNU mera än på denna bild!
Det är ju i ögonen man ser lyckan!!
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej