Hej!
En jobb helg är förbi och jag är ledig idag men ska jobba på dagis i morgon och ev fler dagar i veckan så det blir lite vila idag bara innan det är dax att börja om igen då :) Men det blir mysigt att träffa dom små pluttarna igen var ju faktiskt länge sen nu. Förutom Tella då henne träffade jag igår och det var underbart!!
 
 
Jag jobbade till 15:30 och åkte sen snabbt hem och bytte om för att vara ute hos dom kl 16:15 och jag hann faktiskt med mig. Dom bor ju rätt långt ifrån stan men det gick bra och det var himla mysigt att se dom igen var ju en vecka sen sist. Jag fick så mycket kärlek och bus av den där lilla skruttan och den större med även om hon är så där som en 6 åring är lite små sur från stund till stund :)
 
 
Jag gick och la mig tidigt igår med helt färdig!!! Så jag har sovit djupt och mycket i natt vilket var behövligt. Vaknade dock innan 9 men det blir ju väldigt sovmorgon då man klivit upp 6 i två dagar så det var skönt. Har varit ute och åkt lite bil en stund nu och ska strax bege mig ut igen har lite ärenden att göra sen är det mitt bästa sätt för att bara tänka och få vara ifred. Jag har många tankar som snurrar i huvudet nu eller kanske mer känslor egentligen?! Känner mig arg och lite ledsen men samtidigt inte alls så det är väldigt skumt att få nån rätsida i allt när det bara är upp och ner hela tiden så jag vet inte....
 
 
Allt ordnar sig till slut det vet jag ju men jag skulle bara vilja få känna den där 100%-iga glädjen och lusten till livet nu med!! Men den kommer tillbaka det vet jag :)
 
 

 
Mina instagram bilder från helgen!!
 
 
PUSS och KRAM!!!
 

Kommentera

Publiceras ej