Hello!!

Nu är vi på väg hem från underbara Stockholm så vi sitter i bilen nu. Stannade på Barkarby en sväng och sen vår nya favorit butik i Uppsala, Lager 157 !! Och med vår menar jag min och mammas ;) Vi har gjort massan snygga fynd där och kommer garanterat stanna där varje gång vi åker ner till Stockholm nu :)


Vi har ätit i Uppsala med på en trevlig restaurang i den otroliga värmen! Shit alltså vilken hetta!! Och då man födde bebis för 2 veckor sen (i morgon) är man ju en bra bit ifrån sin toppform så nog känns värmen ännu mera!! Men jag mår bra ändå, ska börja med träningen igen snart...vill mysa lite till först :) Sen ser jag fram emot att komma igång igen!!

Fick en kommentar från Elin J om barnmorskan hade sagt att jag skulle väcka honom och ja alla BM jag varit i kontakt med har sagt det men det kan ju vara för att han har/haft gulsot! Då måste dom äta oftare för att det ska komma ut ;) Det går hyfsat bra ändå vi äter en gång vid 3-4 och sen vid 7 ungefär så det funkar :) Jag får mer sömn än jag trodde jag skulle få ;) *Peppar peppar*

Nu ska jag läsa mess så jag måste sluta men tänkte jag skulle titta in och säga Hej! Vi hörs mera i morgon!! PUSS OCH KRAAM!!!




Kommentera

Publiceras ej