Hello hey!!
 
Gud jag har inte skrivit klart om förlossnigen som jag började på för en vecka sen insåg jag just men va fasen det finns inte så mycket tid över liksom. Jag är upptagen av att njuta av livet bara och allra helst av bebistiden. Alla säger ju just det att man ska njuta av den här tiden för en går så fort och jag gör just det jag bara njuter. Jag gossar på honom så mycket jag bara kan, andas in hans underbara lilla bebisandedräkt, pussar på honom, bara tittar på honom och gråter över att han är min, tittar på honom och tänker att hur kan man va så otroligt fin?! Och självklart känner en kärlek som stundvis är alldeles överväldigande!! :) Men jag ska skriva klart det jag lovar er, ni ska få höra om den dagen som utan tvekan förändrade mitt liv helt och hållet!! Jag är fortfarande så himla ödmjukt berörd av den dagen också så att jag fortfarande smälter det. Just hela upplevelsen i sig att gå igenom en förlossning men sen dom människorna som jag fick träffa, barnmorskan som förlöste mig henne är jag typ kär i jag skulle vilja skriva ut i världens största tidning hur fantastisk hon var/är och hur tacksam jag är!! Sen några andra människor som jag träffade där med, berättar allt i inlägget om förlossningen helt enkelt :)
 
 
 
Vi kom hem i från Stockholm igår ju och det gick hur bra som helst. Världens snällaste bebis sov typ hela vägen med några stopp för att äta och sträcka på ryggen då! Jag sov också en liten stund och borde ha sovit mycket mer om jag kunde förutspå att jag skulle vara vaken hela natten med magont och springa på toa. Så idag är jag typ död och då kan man ju tycka att jag ska vara det för jag har bebis men haha icke han har sovit så gott medan jag har legat och kallsvettats bredvid och sprungit upp på toa och värm rispåsen. Har sovit en stund med hjärtat nu på förmiddagen men magen vill fortfarande inte bli HELT ok så jag känner mig långt ifrån på topp idag. Men det får ju vara så ibland med och är det bara magont så får man vara glad ju :) 
 
 
 
Jag var så glad att det regnade men vad fasen hände med regnet då?? Nu är det ju lika soligt och äckligt varmt igen jag som såg fram emot två regninga mysdagar då man med gott samvete kan ligga inne och mysa och läsa osv :) Men men det är bara att ta detta ju och kankse är det inte så dumt då hösten ändå kommer så småningom och det blir mörkt och regningt igen och sen kommer vintern vilket även jag som älskar vintern hoppas INTE kommer att vara lika vidrigt lång denna gång som den var i vintras :P 
 
 
Nu ska lillen äta igen så jag måste sluta men vi hörs ju senare eller i morgon igen :)
 
 
Ja ni ser ju själva hur sjukt söt denna lilla trollunge är :)
Han har tydliga drag av oss båda och det är
så kul att se vad som är mitt och inte :)
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej