Hello bloggen!
 
Lördag idag och den har varit både solig och kylig. Jag kom inte ut hemifrån förrän vid 13 tiden men vad gör det egentligen?! Jag sov till 11 med många vaknanden fram tills dess såklart men jag la mig också först vis 2:30 så jag fick väl ihop nästan 7 timmar i alla fall och har faktiskt känt mig pigg hela dagen. :)
 
 
Satte mig i bilen vid 13 för att lyssna på Carolina Gynnings sommarprat i p1 och vad bra det var!! Så himla ärligt och vackert och jag både log, skrattade och blev rörd till tårar. Kände igen mig hennes tankar och känslor mycket och så pratade honom ett nu väldigt aktuellt ämne som rörde mig till tårar. Ja det var himla himla bra alltså och jag har ju alltid tyckt om henne och nu gillar jag henne ännu mera. I morgon är det den här stackars killen Christian tror jag han heter som har obotlig magsäckscancer och han är ju så ung så jag vet inte om jag kommer kunna lyssna på det eller om jag bara kommer få typ panik. Har hört honom prata förut och han är fantastisk men det är ju bara så hilmla sorgligt så man blir så oerhört ledsen. Det är svårt det där ibland kan just såna sakaer göra att man blir så oerhört tacksam över livet men när det blir för sorgligt så kan det också få en att ramla åt andra hållet liksom, eller när det blir för verkligt! Men vi får se hur jag gör, kanske vågar jag lyssna litegrann i alla fall....
 
 
 
I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Jag var och tvättade bilen under tiden jag lyssnade på radion och sen åkte jag en mysig tur med bilen runt matfors för att just lyssna på detta program och det var verkligen superskönt att bara köra i det vackra soliga landskapen och höra denna ärliga livsresa. Min resa slutade i Njurunda och där har jag ätit lunch, läst i min nuvarande bok och varit och handlat som vanligt typ haha!! Det blev ju jättekallt på eftermiddagen även om det inte kom något regn men det var skönt så länge det varade att sitta ute och läsa. Kom hem för två timmar sen ungefär och har ätit en sen men god middag plus sett "Sommarkväll med Anne Lundberg". Nu ska jag ta en dusch som de flesta kvällarna och sen ska jag antingen se en film som jag hyrt eller så fortsätter jag att se på den otroligt vackra men gripande, sorgliga filmen "Allt för min syster" som går på fyran. Sen blir det sovdax bara, ta igen lite sömn från i natt vore ju trevligt för jag behöver ju all sömn jag kan få nu hihi ;)
 
 
 
I morgon är det sista juni, my god alltså jag trodde typ aldrig vi skulle komma hit men nu är vi här och ja det är juli på måndag och livet kommer att förändras på ett stort sätt väldigt snart men på ett helt fantastiskt sätt. Ni kommer få följa allt som händer här i bloggen såklart. Nu kallar duschen!!
 
 
Bakom varje kurva och hörn i livet väntar nya utmaningar och fantastiska upplevelser
man måste bara våga fortsätta framåt och inte stanna på raksträckan!!
 
 
 
PUSS och KRAM!!!!

Kommentera

Publiceras ej