Heeej!!!
 
Va fina ni är som är inne här fast att jag haft värsta tystnaden på tre dagar?! Vet i fasen vad som flugit i mig haha! Jodå jag har jobbat och det har varit total full fart på macken och ordet påsk rush har verkligen myntats, herregud alltså i torsdags var det totalt kaos och sen direkt efter åkte jag ut till tjejerna med deras påskpresenter och sen hem till klockis på middag och sen var det bara upp och jobba igen igår och sen direkt till klockis för påskmiddag med grannarna och idag klev jag upp vid 9 och började städa sen ut till klockis för frukost i solen med mamma och sen en mysig promenad med henne och Laban och sen hem och fortstätta städa inna min vän Maria kom och hälsad på och nu har hon nyss gått efter en mysig dag och kväll ihop, så nu ska jag krypa i säng!
 
 
Men jag mår bra och känner mig hoppfull om livet och framtiden. Det har varit himla fint väder i dessa dagar och hoppas det håller i sig i morgon med för jag vill gå en härlig promenad igen och bara njuta av vårkänslan. Jag är tacksam för de människor jag har i mitt liv och kan bli rörd stundvis över att dom finns där. Det är dax att ställa om klockan i natt så då är det sommar på gång då och shit vilken sommar det kommer att bli i i år alltså, inte likt någon annan sommar så det ska bli extra spännande. 
 
 
Nu vet jag inte vad mer jag ska säga hörni så jag hoppar i säng så hörs vi i morgon istället. Då ska jag mysa i Njurunda hela dagen bara för det har inte blivit något sånt alls i påsk men då så är det dax :) 
 
 
 
Det får bli fyra riktigt bra ordspråk/budksap!!
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej