Halloj!!
 
Onsdag idag och en strålande vacker sådan med, solen skiner och det droppar från taken och ja det verkar ändå som att våren är lite på ingång även om temperaturen är rätt låg fortfarande. Men då jag var ute och promenerade förut så kunde jag gå i bara en långärmad träningströja och min microfleece och då svettades jag ändå så det var helt underbart :) Det hände än sak på promenaden som gjorde mig glad och varm i hjärtat också och det känns himla fint. Ödet är som det är måtse man säga, vissa människor förs man samman med av anledning!
 
 
Detta är en stor dag på annat sätt också för idag har jag köpt något stort. Om ca 3 månader ska jag visa er det lovar jag :) 
Jaa detta är en bra dag helt enkelt med fina små tecken och hoppfullhet om framtiden och en längtan efter framtiden :)
 
 
Ska åka iväg och hämta min bror som slutar skolan nu och sen bär det av till Njurunda för lite mys med familjen men även gå på en liten tillställning i en butik där ute och träffa en vän som jag inte sett på länge igen. Appropå vänner så fyller min bästa vän Maria år idag och I morgon fyller en annan utav mina bästa människor år och stort dessutom och sen är det exakt en vecka kvar tills ännu en bäst människa fyller år nämligen jag och sen fyller min älskade bror 4 dagar senare och Linda min fina vän nu på måndag så ALLTSÅ fem fantastiska vädurar fyller år nu på väldigt kort tid!! Gud la in dom bästa av dom bästa jäkligt tight liksom ;) Skämt å sido, va glad och tacksam jag är över att ha dessa personer i mitt liv för alltid!! Så många fina minnen har vi, så mycket kärlek, skratt och även jobbiga bitar som vi alltid tagit oss igenom och så kommer vi alltid att göra det är jag övertygad om för mellan oss finns band som aldrig går av, dom töjs bara ut lite och jag är lyckligt lottad att ha dessa människor! Och då är detta också bara dom som fyller så är tätt inpå mig, sen har jag några till också så jag är väldigt lyckligt lottad!!
 
 
 
The sun is shining on me :)
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!

Kommentera

Publiceras ej