Hellooo!!
 
Sista lediga dagen innan det är dax för ett tio timmars pass på macken igen, men sen blir det faktiskt semester för mig mer eller mindre tills Juli förstås ;) Jag tycker denna vecka har varit skön för jag har bara tagit det lugnt mest men ändå inte blivit så där rastlös som jag kan bli!! Men jag lär väl bli det innan Juli om jag känner mig sjläv rätt ligger ju inte i en vädurs natur att vara tåmodig direkt :P haha vi vill alltid att det ska hända saker!!
 
 
Idag ska jag bara njuta av vädret så gott det går och handla lite. Eventuellt kommer mamma in senare och hjälper mig lite här hemma med lite grejer som måste göras. Annars blir det väl inte så mycket mera bara njuta av tillvaron liksom. 
 
 
Tittar på The real housewifes om organge county nu har blivit som besatt av det måste se det men egentligen är det liksom så extremt ytligt och dom är ju så löjliga så man dör lite :) Jag är också en människa som gillar yta och att alltid se så bra ut som möjligt och jag älskar kläder och smink och sånt och tycker absolut att man ska vara sitt vackraste jag, MEN att säga saker som att nu är det sommar och då äter jag inte! Det är liksom inte min grej alls :) Sen det faktum att kvinnorna inte jobbar liksom utan dom försörjs helt av sina män och är typ beroende av dom det gillar jag inte heller alls. Jag vill ha en egen karriar och jag har mina egna drömmar skulle aldrig kunna leva på en man liksom eller leva genom en man. Utan jag älskar när man båda är klipska, har drömmar och visioner i livet och det inte bara är den ena som byter jobb och klättrar och utforskar utan båda två!! 
 
 
Dax att klä på sig och bege sig ut i världen ;)
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej