Hej Hopp!!
 
Å vilken mysig torsdag vi haft jag och älsklings Reidar!!♥
 
 
Vi vaknade lite tidigt kan jag tycka för min smak dvs 06:45 men vi låg kvar i sängen ett tag efter och jag försökte att sova mera men det gick ju sisådär :) Det blev väl några minuter här och där. Det var nämligen någon som pratade väldigt högt och skrattade osv. Men jag slumrade väl till lite då och då mellan att jag gav honom nappen oxå då han blev ledsen. Men vid 8:50 så gav jag upp och så satte jag mig upp och tittade åt Reidars håll...jag hade nämligen lagt mig i fotändan och ja då möttes jag av samma fantastiska sak som varje morgon. Hans otroligt vackra och söta leende och dom där ögonen som det bara skimrar i :) Det är solen som går upp det!!!♥
 
 
Så åt jag frukost i sängen jag med för det gör ju Reidar varje dag! Vi tittade lite på Malou efter 10 och sen så drog jag på mig understället och löpartightsen och så begav vi oss ut på en riktig härlig lång promenad på 1,5h så det var underbart!! Solen sken, tyvärr blåste det som attans men jag gick i väldigt snabbt tempo så jag blev väldigt varm och svettig så det var så himla skönt! Efter det åt jag lunch hemma efter Reidar äitit såklart och sen har vi myst hemma. Såg veckans brott om Qvick...helt sjukt!! Sen så sov skroten en sväng och då passade jag på att plocka här hemma tills han vaknade då fick han vara med och greja. Vi har varit himla kreativa idag och till och med lastade jag vagnen full och drog iväg med massa återvinning :) Känns väldigt bra och  nu ska vi krypa i säng, jag ser resten av Dallas där :)
 
 
Jag och älskling som ville sitta upp sista biten ;)
 
 
 
PUSS och KRAM!!!!

Kommentera

Publiceras ej