Hello!!
 
Jag sitter i soffan på Klockis och surfar runt lite :) Mamma och pappa är ute en sväng med Laban, Sebastian målar, Simon är i stan med vänner och min lilla älsklings poppisen sover så otroligt sött uppe i sängen!! :) Vi har sett "Så mycket bättre" såklart och det var ju bra som ALLTID!!! Tårarna kom även denna gång och skratten med, det är total myskänsla på det programmet! Man lär sig något nytt om dom varje gång och man älskar dom allihopa och blir bara glad av det :))
 
 
Har jobbat idag några timmar så där som jag brukar göra ibland på lördagar :) Fick ju även hoppa in några timmar igår då det var kriiiis där nere, men jag ställer så gärna upp! Det är roligt att vara iväg och jobba lite. Komma ut och träffa massa människor och vuxna människor och ja få vara något annat än mamma även om jag fulkomligt älskar att vara mamma men ja ni brighta människor fattar :) Men det är bara ok med några timmar och max varannan vecka för det är absout max jag klarar av att vara ifrån min lilla älskling!!! Jag vet ju dessutom att han är i dom absolut bästa händer, enda stället jag lämnar honom! Ock förstås hos sin Gudmor skulle jag lite på att lämna honom med!! Men då jag slutat jobbet så kastar jag mig i bilen och heeeem till honom! Guuuud va jag saknar honom alltså jag blir typ galen då jag kommer hem och ser honom vill bara pussa ihjäl honom typ :)) Turen med OKQ8 det är att tempot är så otroligt intensivt alltså så man hinner inte sakna honom mer än innan och när man slutat, det är jag tacksam för :)
 
 
 
Har inte gjort så mycket mera då utan när jag kom hem så har jag varit med honom hela tiden. Pussat, busat, gosat, kramat, matat och pussat och gosat ännu mera!! :) Sen har vi ätit en god och nyttig middag här som jag hade med mig recept på och så sett tv då och nu blir det kankse en film fast jag tror att jag kommer gå upp och lägga mig istället för jag känner mig trött idag. Blev sent igår och så upp i morse det gör att jag känner mig rätt trött nu och sugen på att mysa ner mig där uppe bredvid skroten :) Det blir nog så :) I morgon är det söndag igen och jag kan känna så himla mycket att visst är lördagsgodis gott men jag längtar tills söndag och att få komma ut och gå igen och äta bra mat helt och hållet :) Nu jäklar hörni är jag på G med gravidkilona ;))
 
 
En bild sen vi var i skogen nu i höst :)
 
 
 
PUSS och KRAM!!!!
 

Kommentera

Publiceras ej