Helloooo!!!
 
Hur mår ni?! Jag känner mig typ bakis idag haha :) Lilla skrotungen vaknade kl 2 i natt och tyckte vi skulle prata och busa. Han var så glad och sparkade av sig täcket och pratade för fullt haha :) Jag tror faktiskt jag somnade om före honom innan det var klart men gud när jag vakande i morse vilken huvudvärk alltså! Så har dagen sedan fortsatt men den har varit bra ändå. Vi har varit på Birsta och köpt lite saker eller bara två saker egentligen för det andra var retur och byte så det var ju trevligt :)
 
 
Nu börjar Grey's så jag ska försöka fokusra på det...lägger ifrån mig datorn och skriver i pausen :) Så då var det paus då och jag ska snabba på att skriva lite här plus svara på mess haha :) Lillen sover i alla fall sen 2 timmar typ nu och jag har ätit, duschat och pratat med mamma! :) Det blir Grey's nu bara sen blir det sängen alltså, om Reidar ska nattsudda i natt med så gäller det att vara förberedd haha!!
 
 
Vi har haft ännu en bra dag ihop i alla fall :) Vi busade efter att han hade badat och gud vad han skrattade alltså! Han tittar på mig med spänning och jag säger "Tokunge!!!" och det är typdligen jättekul! Allra helst då jag gör till rösten lite och betonar O:et väldigt då skrattar han så otroligt mcyket :D Detta skratt alltså, gud det är som en enda stor injektion av LYCKA!!!! Vi har ett otroligt starkt band till varandra jag och Reidar och en himla conection, vi är lite som ett och jag älskar det! Så när han tittar mig rakt in i ögonen och skrattar allt han kan då är det eufori!!
 
 
 
Älskade älskade unge!!!
Ni ser ju själva han är helt fantastisk!!!
 
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej