Hej hopp!!
 
Jag och liten har blivit förkylda så vi ligger i soffan och myser tätt intill varandra under varsin filt nu och bara kurerar oss!! Det är väl en sak med mig men det skär i mig att se honom förkyld :( I natt var han så snorig så han vaknade flera gånger och var ledsen för han hade så svårt med näsan och inget kan man göra heller tyvärr! Men han fick komma upp i famnen och äta mer än vanligt under natten och sova i lite högre läge så vi sov ändå rätt ok. Har varit på Birsta idag med Thea, Tella och Helena så då var vi in på apoteket och köpte en nässug, alltså för er som inte vet vad det är ett typ munstycke med en slang på och så ett annat munstycke. Det ena stoppas i näsan på honom och det andra i munnen på mig och så suger jag, det är ett filter emellan dock så man får inte snoret i munnen ;D Men man måste suga som bara attan stundvis, men det är jag ju jävligt bra på höhö ;P Vi köpte även en body och lite småsaker på ÖB :)) 
 
 
Vi var på BVC idag och han går ju som sagt upp så himla bra i vikt, jag får varje gång höra hur fin han är och vilken bra mamma hon tycker jag är så det värmer verkligen. Idag fick jag höra hur stabil och trygg jag är och det märks på honom att han har en mycket bra mamma, det kan ju vara bland det bästa en mamma kan få höra!!! :)) Igår fick jag höra från min barnmorska då vi hade sista samtalet på tfn att jag är så "klok och stark" det var oxå något som verkligen värmde mitt hjärta!!
 
 
Efter vi varit på BVC så hämtade vi Tella coh Thea på dagis och skola och sen åkte vi ut till Birsta då där Helena mötte upp oss till slut och så fikade vi och shoppade lite innan dom åkte vidare till kalas och vi åkte hem och myste på i soffan bara! Ska se klart So You Think You Can Dance nu och betala några räkningar sen blir det sängen och hoppas vi båda får sova riktigt bra i natt så vi är piggare i morgon och inte tvärtom! 
 
 
1. Förkyld mamma ammar förkyld bebbe!!
2. Vi godnatt pussas igår kväll!!
3. Mamman igår då hon var betydligt mycket piggare!!
 
 
 
PUSS och KRAM!!!
 

Kommentera

Publiceras ej