Hej på er!
 
Nu ska jag skynda mig i säng för jag behöver soman lite tidigare för att känna mig ännu lite piggare på morgonen :) Jag är ju alltid vaken några gånger per natt oxå så det tar ju bort lite av nattens sömn! Ska göra välling till Riedar och borsta tänderna och krypa ner, ska bli skönt!!
 
 
Måndagen har varit bra, den börajde i Njurunda med frukost och mys med älsklingen! Då klockan slog 10 och jag märkte att han var trött så åkte vi iväg till gymmet och så somnade han där i sin vagn och jag sprang ett intervall pass på löpbandet, så himla nice!! Jobbigt absolut och jäkligt svettigt efteråt men så himla skönt att jag gjorde det för det första, jag stod fast vid min plan och utförde det och jag ökade tempot hela tiden trots att det var jobbigt redan! Plus att jag varit på gymmet både fredag och söndag och promenerat lördag + söndag! Nöjd.se
 
 
Vi åtke hem efter jag var klar på gymmet och käkade lunch och kollade lite reklam och lekte. Sen stack vi iväg på månadens stor handling och denna gång slog den alla rekord alltså!! Shit vad vi har handlat typ exakt allt utom kyckling som var slut på Willys så det får vi åka och köpa i morgon! Men annars fick vi tag på allt vi ville som lövbiff, köttfärs, fläskfilé och sen massa saker till Reidar han är absolut den som kostar mest med ersättning, välling, mat, mellis, blöjor, våtservetter osv men han är ju det bästa som finns så det är ok :)) 
 
 
Sen kom vi hem och packade in allt och fixade mat, nattade osv :) Reidar var trött idag för han sov småsnuttar bara, vaknade alldeles för snabbt båda sina sovningar men det förstår ju inte han än att han då kommer bli jättetrött till kvällen hihi :) Jag blev nostalgisk ikväll och det är ju jobbigt för man blir ju alltid liksom ledsen oxå när man tänker tbx på sånt som varit, massa minnen!! Man blir glad och varm i hjärtat över att man upplevt det men det är en sorglig känsla nostalgi tycker jag och kan få en lite ur balans! Men det har gått över nu och jag känner mig pigg, lycklig, på gång och väldigt nöjd med livet som det är :)) Nu sova, vi hörs i morgon hörni!! 
 
 
 
 
1. Min supergoda bollognese :)
2. Jag i fredags pepp och nöjd efter gymmet!
 
 
 
 
 
PUSSS och KRAM!!

Kommentera

Publiceras ej