Heej!
 
Ännu en underbar dag med fantastiskt väder jag är sååå glaaad!!!
 
 
Reidar somnade just i sin bilstol och jag ska ta på mig jackan och gå ut i bilen eller behövs jacka idag? :) Vi ska åka ut till Birsta och möta upp min pappa för att titta på cykel till mig! Jag ska köpa ny mamma-cykel som jag kan ha stol till Reidar på och då vill jag ha med mig pappa när vi rekar :) Det kommer bli så roligt att kunan cykla med honom han kommer nog älska det om jag känner honom rätt hihi! Perfekt i sommar att kunna ta en cykeltur!
 
 
Sen blir det kanske lite mer shopping där ute men jag ska försöka att låta bli för vi behöver inget direkt vad jag vet men ni vet med en liten plutt som Reidar så vill man ju shoppa hela tiden, fast jag är duktig och köper saker som han kan ha längre fram!! Just nu köper jag t.ex. bara sakeri 86 som han ska ha till hösten så jag är förebyggande jag shoppar inte massa som inte används! Sen sticker vi till Njurunda en sväng får se om vi stannar över natten eller om vi blir hemma i stan men vi ska ut i alla fall så jag kan gå och träna!! Jag har sånt jäkla pepp nu igen och det är underbart, jag har gjort schema att följa så nu blir det styrketräning inför sommaren!! 
 
 
 
Vi hörs kanske sen, annars i morgon ha en fin fredag!!!
 
 
 
Dagens mama!
 
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej