Hej!!
 
Gud jag har inte haft nån lust alls till att blogga liksom inte känt att jag haft varken tid eller ork till det men eftersom ni är så många som är så gulliga och är inne och läser(även om jag vet att vissa bara snokar) så tänkte jag att jag måste väl ge er ett litet inlägg då! ;) 
 
 
Vi är fortfarande kvar på Klockis för att min bil har strulat lite men nu vill jag heeeem alltså!!! Så jag hoppas verkligen jag kan ta den och åka hem nu så vi får komma hem till oss! Städa och fixa, storhandla och liksom in i våra rutiner igen! Som jag sagt förut att åka bort på lite "semester" och byta miljö är skönt men bara en stund sen vill man hem till sitt hem liksom! Men det har varit bra och mysiga dagar här igen och till helgen kommer vi nog tbx ut igen men det blev extra långt denna gång och det känns!! :P
 
 
Annars har jag varit ute och gått till morgonen igen, har haft två promenadfria dagar fast var på gymmet i måndags men det var skönt att komma ut igen och vara back on track så att säga! Vädret däremot var ju skittråkigt inte alls som igår då det var så himla fint eller i helgen! Men man kan väl inte få allt helt enkelt så det var skönt ändå, med frisk luft och få svettas och bränna lite kallorier! :) 
 
 
Igår var det utgång med jobbet, middag på stekhuset! Det var mycket trevligt och gott jag åt fläskfilé med stektpotatis utan sås och extra grönsaker :) Jag äter ju inte typ sås överhuvudtaget till allas chock men det har jag aldrig gjort så det är ingen bantningsgrej utan jag gillar inte kladd bara...haha...sånt kladd ;) Vi var ganska många så deg var roligt men det blir liksom alltid att samma människor sätter sig bredvid mig och Linda så det var ju lite trist hade varit roligt att prata med några andra men men :)) 
 
 
 
Hmm jag kommer fasen inte på så mycket mer att säga liksom det är full planering för dopet, massa bus med Reidar och passning framförallt det är bar att hänga med för han snabb som bara den och gör nya saker hela tiden alltså!! Men det är coolt riktit coolt att få vara med och att få följa hans utveckling varje dag!! Reidar är det absolut bästa valet jag gjort!! Jag blir mörkrädd när jag tänker på om jag inte hade lyssnat på mitt egna hjärta, då hade jag inte haft Reidar men kanske varit vän med någon jag egentligen inte alls vill ha i mitt liv nä fy tusan jag får rysningar!!! Jag valde RÄTT och tackvare Reidar och att jag blivit mamma är jag oxå FRI vilket är den största BONUSEN jag nånsin kunnat få!!! Nu ska jag kila vi hörs senare eller i morgon!!
 
 
♥VI TVÅ FÖR EVIGT♥
 
 
 
PUSS och KRAM!!!
 

Kommentera

Publiceras ej