Heej!!
 
Gud va trött jag är igen, dessa tidiga morgnar gör mig till en riktig tröttmössa på kvällarna alltså! Vid den här tiden är jag vissa dagar så trött så jag inte vet vad jag heter nästan :P Som igår då vi skulle se filmen som gick på 4:an och jag var tvungen att gå upp kl 21:30 efter att ha kämpat länge redan då hahaha herregud alltså men det ska ju vara bra att lägg sig i tid sägs det så man får rätt timmar sömn så vi kör på det då :) 
 
 
 
Idag blev det ingen morgonpromenad annars har jag gjort det varje dag sen i onsdags så jag ska ut i morgon igen är tanken för nu ska jag fortsätta med detta!! Jag visste dock att jag skulle till gymmet så det var anledningen till att jag istället låg kvar och tjurade på med lilla skrotungen så att han till slut somnade om men det tog oxå 1,5 timme lite drygt men sen fick vi sova en timme till i alla fall! Men jag hoppas på lite bättre natt i natt så håll tummarna ;) 
 
 
I övrigt har det varit en lugn och skön dag idag som jag och poppen har spenderat med morbror Sebastian och det har varit jättemysigt och roligt! Vi har sån rolig humor vi två så vi kan skratta gott och skämta åt det mesta typ och driva med varandra på ett underbart sätt!!
 
 
Just ja igår hade vi en supermysig söndag med underbar morgonpromenad i solen efter Ljungan och sen god frukost. En stund senare tog vi alla på oss kälder och gick ut med poppen i pulkan och då hade föreningen här anonrdnat "barnens vasalopp" som vi inte hade en aning om men det var bakom oss på fotbollsplanen och dom tyckte ju absolut att Reidar skulle delta så han fick nummerlapp och så åkte han ett varv och sen fick han medalj hihi :) Sin första medalj, undra vad nästa blir :)) Han var sjukt gullig alltså, så där så man blev galev av att se honom! Fast så är han nästan varje dag hela tiden dygnet runt om jag ska vara ärlig men i solgalsögonen där i pulkan var det något alldeles extra jag menar se bara för er själva....
 
 
 
Jag vill svimma när jag ser denna bilden så jävla galet sööööt!!!!
♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
NU ska jag gå och mysa ner mig med honom så
vi får höras i morgon istället!!
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej