Hej på er!!
 
Nu ska jag snabba mig och säga hej lite bara för jag ska springa ner och tvätta ne maskin innan vi sticker iväg ut på stan och sen till Njurunda! Men vill önska er en trevlig helg i alla fall och min helg började på absolut bästa sätt med ett stort fett minus på vågen och i cm på kroppen så nu jäklar närmar jag mig med storm steg! Det är en  bra bit kvar absolut men detta var stort att snart komma ner på annan början på vikten, ny start siffra alltså ;) Är jävlilgt nöjd med mig själv alltså ;)
 
 
 
NÄ nu måste jag ta och lägga ifrån mig datorn kan knappt använda den då Reidar ligger bredvid och leker för vips har han tagit sig fram till mig och så ser det ut som på bilden nedanför... :) Jävla gullunge!!! :)
 
 
 
Lilla Marodören hihi :) Måste köpa en leksaksdator till honom för
min dator kostade mig typ 11.000kr så känns liiite väl dyrt att ha 
en knappande 6 månaders på den hihi :D
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!!
 

Kommentera

Publiceras ej