Hej hopp!!
 
Tror jag vill börja blogga mera igen för nu saknar jag det :) Men jag ska fundera lite mera över hur jag bloggar. Lessnar på folk som beter sig illa...
 
 
Men idag har vi haft en mysig dag med lunch hos en vän och massa prat om allt mellan himmel och jord :) Så roligt när man hittar nya vänner som man verkligen klickar med och kan prata med om allt och den där känslan av att man alltid känt varandra infinner sig :) Det händer ju inte varje dag i vuxen ålder heller! Dessutom har hon ju sin lilla A på exakt 3 månader yngre än Reidar så det är oxå himla roligt. Idag höll dom handen på varandra när vi satte dom mitt emot varandra, gissa om det var gulligt ;))
 
 
Jag är lite som en zombie dock eftersom Reidar är i nån fas som inte alls är så kul. Han är ledsen mycket och sover jättelite så jag är så himla trött så jag vet inte vad jag heter ibland tror jag haha!! Pratade med bvc idag bara för att höra att det är normalt så jag inte bör vara orolig men det behövde jag ju såkalrt inte, det visste jag nästan innan men jag är sån som verkligen vill att han ska ha det bäst jämt så jag kollar hellre en extra gång! Däremot sa hon just det som jag anat och som jag märkt på honom mer och mer att han kommit in i den här separationsångestfasen! Han gråter då jag lämnar rummet och hon tror det är det som gör oxå att han sover dåligt för i denna fas så vaknar dom ofta och är oroliga att mamma liksom ska vara borta och ja sover oroligt och mycket ledsen! Detta är dessutom mest troligt bara början och pikar när han är typ 8 månader, så det blir han och jag väldigt tajt framöver här :) Vi är ju alltid det men jag brukar ju i alla fall kunna gå ur rummet utan gråt så det är annat nu ;)
 
 
 
VI TVÅ ALLTD OCH ALLTID!!
 
 
 
 
Nu måste jag avsluta detta inlägg annars blir det aldrig kväll! Ska se klart lite av senaste avsnittet av Pretty Little Liars. I morgon är det vägningsdag oxå spännande jag hoppas på bra resultat ;) Känns som det händer saker!! Det är fredag i morgon och denna vecka har gått galet fort alltså, men denna helg längtar jag efter för det blir BARA mys och lugn och ro hela helgen! Så himla välbehövligt!! I morgon blir det träning oxå och det blir det i helgen med har inte varit på gymmet något på två veckor nu nästan men ska fasen ta mig dit i helgen även om jag är så himla himla trött. Därför måste jag sluta skriva nu och se klart och sen HOPP I säng så jag är pigg när lilla skroten vaknar super duper tidigt i morgon igen :P hihi!!
 
 
 
♥VI VI VI VI VI VI VI VI VI ♥
(Orkade inte beskära nu så ni får leva med tvättsällningen hihi)
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej