Helloo!!
 
Alltså nu måste jag vara allvarlig för jag tar så illa vid mig av detta alltså, blir så otroligt illa berörd. Vad är det som händer med alla som drunknar?? Bara nu i Sundsvall har två stycken drunknat på två dagar en igår och en idag!! Det är ju extremt otäckt tycker jag!! Fy tusan alltså jag får rysningar!!
 
 
Sen kan jag inte förstå för jag tycker detta med att drunkna känns rätt komplicerat...alltså jag tänker att det ska mycket till för att man ska drunkna men nu gör ju folk det hela tiden så jag fattar ingenting!! Mina bröder är nere och badar just nu så jag fick en sån jävla ångest när jag läste om dessa två människor!! Sen Reidar ska vi inte ens prata om alltså, jag är som ett plåster på honom när han badar och han sitter ju i sin flytstol så den känns väldigt säker men man vet ju aldrig!! Nä fy fasen va otäckt!! 
 
 
 
Det verkar även vara någon tjej vid namn Lina som gått bort idag, hur vet jag inte! Men ser på FB att några av mina vänner har skrivit statusar att livet är orättvist! Det var pga detta jag gick in på st.nu och skulle kolla om det stod något där om något som hänt men då var det tvä människor som drunknat istället, blää!! Man ska verkligen ta vara på livet det är en sak som är säker alltså!! Så därför är det så fruktansvärt oklart för mig varför vissa bara gör totalt tvärtom!! Som Reidars pappa till exempel han säger alltid att han vill vara Reidars pappa och han är Reidars pappa men sen när det kommer till att han ska lära känna honom då kommer hans komplicerade familjeliv i vägen liksom, jag tycker det är så himla idiotiskt!! Jag vill helst inte ha med honom att göra ALLS men för Reidars skull så har jag ju bitit ihop och liksom offrat mig men det kan inte han göra och sånt förstår inte jag hur man kan leka med livsviktiga saker för vips kan det ju vara för sent!! JAG tar då vara på varenda dag och minut med Reidar och jag njuter så oerhört av att vara hans mamma och få se honom utvecklas!!
 
 
 
Som idag t.ex då han satt i duschen efter badet och så har han lärt sig att lyfta upp duschandtaget själv så jag brukar stänga igen dörrarna(glasdörrar) så han kan spruta på dom och det tycker han är jätteroligt och idag lyckades han verkligen lyfta upp handdaget och spruta åt olika håll och han blir så glad och stolt och jag med! Såna SMÅ saker som bara fyller mig med kärlek och värme, att få se honom lära sig och klara av nya saker!
 
 
 
Hade inga bilder på datorn jag bloggar ju mest via mobilen nu men
tog denna i mörkret, nu ska jag ner och ha soffmys!!
 
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!
 

Kommentera

Publiceras ej